Gå til innhold

Elli....er du her?

Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen!

Høres ut som du takler situasjonen din ganske bra....det eneste mann kan gjøre er å begynne på nytt igjen....det er veldig vanlig at mann mister....ei venninne av meg mistet 2 ganger for lenge siden og idag har hun 3 flotte barn, har hørt så mange lignende historier....livet har en mening med alt tror jeg, dine barn kommer nok etterhvert skal du se..... ikke gi opp....synes du er utrolig modig!

Jeg var på jobb idag, første gangen som "gravid" .....jobben min innebærer mange tunge løft, dette blir vanskelig gitt....har absolutt ikke lyst å si noe så tidlig, men samtidig følte jeg at de andre syntes at jeg var litt sløv idag.....gadd liksom ikke så mye som vanlig. Jeg pleier å være veldig aktiv og hjelpsom på jobben, men ikke nå, er litt redd for å miste. Men så tenker jeg slik at det som skjer, skjer.....den må jo tåle litt.

Jeg var i Oslo i helgen på 2 forskjellige julebord, koste meg veldig. Digger byen...føler meg liksom litt nærmere USA, masse butikker og mennesker. Men prisene er vel litt andeledes enn USA da, hehe!

Åssen går det med huset? Har dere flyttet? Husker ikke åssen det var.

Sender deg en stor klem........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt....

Skrevet

Hei hei! :-)

Nei,kan jo ikke gi opp,men iblant blir man bare så håpløs i tankegangen,føles som om det aldri skal skje,liksom! Kommer ikke til å prøve før over nyttår iallfall,kjenner meg ganske lemster i kroppen enda,og i tillegg skal vi flytte inn i huset rundt om den 8 januar,så blir mye bæring,vasking og styr,sikkert greit å ikke være nervøs for å ødelegge en gravid-sjanse da!

Hva jobber du med,egentlig?,har ikke helt fått det med meg, jeg! Be om å få lagt om arbeidsoppgavene dine litt,slik at du slipper å løfte så mye tungt. Man skal jo tåle det,men om det skulle være noe som var bittelitt galt,så er det jo bedre om en kan roe ned litt iallfall. går nok kjempefint med deg,skal du se!

Skjønner godt at du liker deg i Oslo,det er vel nærmeste en kommer storby her i landet(selv om Oslo egentlig er ganske liten da!) blir rart å flytte vekk fra sentrum,ikke kunne tusle ned til Karl johan på 5 minutter,men istedet sitte på bussen,kjøre eller ta hurtigbåten.... Men mye bedre å bo rolig til da,med stor hage til hunden og stor veranda til å grille og kose seg på om sommern,det har vi savna her i byen:-)

Åssen føler du deg da? Begynt å bli kvalm? Tror jeg ble kvalm da jeg var 5-6 uker på vei.

Kjøpt julegaver? Jeg sliter litt,synes det var vanskelig i år.... Tenkte meg ned til byen nå,var endelig en dag uten regn,så må benytte sjansen!

Masse klemmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...