Gå til innhold

Celleforandring!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Fikk telefon fra legen min idag - har vist fått påvist celleforandring igjen!!! (hadde det for 3år siden og).

Sist gang måtte jeg inn på sykehuset 2ganger for inngrep pga det gikk ikke vekk etter første gangen! Siste gangen fikk jeg narkose pga store smerter. Men nå er jeg jo gravid... 4uker på vei!

Da jeg sa det til legen min sa han at han regnet med at legen på sykehuset ville utsette inngrepet til etter fødsel- men at eg måtte snakke med han om det...

På den ene siden e eg overlykkelig for at vi klarte å bli gravide før vi fikk disse svarene (hadde eg vist dette måtte eg ha vente ca2mnd på tid til inngrep på sykehus + vente 3mnd etter inngrep før vi kunne prøvd å bli gravide igjen - dvs at da måtte me hatt en 5mnd pause!)

På den andre siden e eg livredd for at legen på sykehuset ska si at eg må ta inngrepet nå.....

Er det noen som har vært oppi samme situasjon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snek meg inn her fra 2. trimester jeg:)

Jeg har også celleforandringer, men de tar seg av disse etter endt svangerskap. Har fått beskjed om at det bare er hvis det utvikler seg til grovere forandringer konisering blir vurdert.

Går til kontroller på gynekologisk på sykehuset i tillegg til svangerskapskontroller hos lege, så får i hvert fall tett oppfølging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legen ringte meg i dag sa han at jeg måtte på sykehuset å fjerne litt av livmorstuppen(akkurat som jeg gjorde to ganger for 3år siden...).

Men da jeg sa jeg var 4uker på vei - sa han at legene på sykehuset måtte ta videre vurderinger med hensyn om de kunne vente til etter fødselen. Håper virkelig de velger å vente og at jeg heller får tett oppfølging!!!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert vente om det ikke virkelig er fare på ferde. - Leste faktisk om ei som ble konisert under svangerskap uten at det fikk følger for babyen, så om de gjør det, er det jo faktisk håp likevel:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...