Gå til innhold

vekt og sånn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er 32 el 33 uker på vei..(skjønner ikke helt hvordan det blir regna..her står det 33 uker ihvertfall.) har foreløpig lagt på meg 10 kg. hvor mye mer vil jeg kunne regne med å gå opp? veit dette ikke er riktig tidspunkt å tenke på vekta, men er livredd for å gå opp for mye..hvor mye har dere gått opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått opp 10 kilo, jeg og. Er 36+1 i dag, og bekymrer meg ikke for vekta i det hele tatt. Men så har jeg bare lagt på meg på magen.

Det jeg syns var morsomt, er at da både jeg og samboer veide oss hos jordmor i dag (han veide seg litt sånn for moro skyld), så veide jeg mer enn ham, haha! (Han er tynn som en strek)

Skrevet

Jeg er like langt (33 uke, bim-telling) og har gått opp 12 kg. Syns ikke det er så mye at jeg gidder bekymre meg :) Regner vel med at det blir noen kg til selv om jeg merker at det liksom blir mindre og mindre plass til magesekken min...snufs, jeg som er så glad i mat. Tror hvis man spiser sånn nogenlunde sundt og ikke tar helt av med snop så er kg man legger på seg kg kroppen trenger og som kommer til å bli brukt etter fødsel (men så er jo jeg førstegangs og godtroende da :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...