Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd og får 1 flaske melk om morgenen, og koser seg med den. Hun får også 1 flaske om kvelden, men ikke alltid hun drikker så mye da. Ellers på dagen drikker hun av glass.

Skrevet

Snuppa her er også 13 mnd og får litt flaske på morgenen når jeg ikke skal på jobb, ellers så får ho det også som kos på kvelden. Ellers går det i tutekopper. Prøver å gi ho av vanlig glass, men da trekker ho seg unna, og dytte det bort..

Skrevet

Barna slutter med flaske når foreldrene venner de av med det.

Skrevet

Sluttet med flaske samtidig som vi sluttet med mme... To dager før han blei 1 år...

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se problemet med å gi de flaske om morgenen og kvelden så lenge de pusser tennene etterpå på kvelden og ellers drikker av glass. Gutten min skal få lov til å gjøre det så lenge han koser seg med det. Ser absolutt ikke problemet..... Han er 17 mnd.

Skrevet

Jo lenger dem får ha flaske jo værre blir det å venne dem av det, bare sånn at dere vet det..

Skrevet

Snuppa mi har fått kose med melk på flaska (vanlig melk da) på kvelden helt til 14 dager siden.. Det var den siste flaska vi hadde, og vi skulle ikke kjøpe ny da den ikke var noe mer.. Hun bet i tuten og den ble ødelagt, da kastet vi den.. Ingen problem i det hele tatt.. Men hun drikker av alle slags glass og kopper da, det har hun gjort fra hun var 1 år.. Så det ble ingen grin eller savn i det hele tatt..

Hun er 22 mnd..

Skrevet

Jeg tror det er litt forskjell fra barn til barn hvor vanskelig det er å slutte. For vår del lar vi Lillemann styre dette selv, det gikk i hvert fall helt fint å selvavvenne både med nattamming og amming så jeg regner med at han vokser fra flaske også.

Lillemann på 19 mnd. får flaske på kvelden og av og til på morgenen hvis han vil ha. Ellers drikker han av glass.

Skrevet

Jr. slutta med den ene skvetten han fikk om kvelden da han var 19 måneder. Da var han mer opptatt av å sprette med tuten enn å drikke, så han slutta egentlig selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...