Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Herman Leander. Synes dette var et rart navn, eller er det bare jeg som ikke er helt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen syns sikkert det er rart, andre liker det sikkert. Herman er fint, Leander er grusomt. Min mening;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 11. desember 2006 #3 Del Skrevet 11. desember 2006 Både Herman og Leander er jo flotte, "tidsriktige" navn. Kanskje ikke sånn super flotte sammen, men hver for seg absolutt godkjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Del Skrevet 11. desember 2006 Tja, hvorfor ikke. Har hørt værre kombinasjoner... men, det var litt tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 søte små gutter Skrevet 11. desember 2006 #5 Del Skrevet 11. desember 2006 Omvendt, Herman er grusom, Leander er nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 Klisse jåle navn. Kunne gå an med bare Herman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 12. desember 2006 #7 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er nok bare du som ikke følger helt med ;-) Både Herman og Leander er poppisnavn for tiden. Greie navn begge to:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 13. desember 2006 #8 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet om en som fikk navnet Herman Leander for ca. fire år siden. Jeg synes det var stygt dengang og jeg synes det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 Neste blir vel Hermander. I tidens ånd, med Chrisander, Cassander, Bastiander og Koriander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 Koriander var bra Drømte en natt at noen hadde gitt gutten sin navnet Nautilus. Var usikker på om jeg hadde drømt eller ikke da jeg våkent, for dette kunne vel absolutt blitt et nytt poppisnavn..?? Hva med Salamander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 Helt greit navn det.. Både Herman og Leander er jo popisnavn om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå