Gå til innhold

TREFF I BERGEN!

Lovehearts

Anbefalte innlegg

Skrevet

torsdag kl. 12. på Bocca. (ved siden av den blå steinen) vær så snill og vær med dere som bor i Bergen. Husk at det er like skummelt for alle. hadde vært kjempe kjekt om vi blir bedre kjent, slik at man kan få råd og støtte senere. tenk om en stund når vi alle har babyer, så kan vi møtes. ;) Skriv dere på her, og vær med. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kom igjen jenter!!! Blir kjempe kjekt!

Hvis det er prøvere som også vil komme eller noen som har født så er vel det også greit?

Skrevet

Skulle gjerne vært med men er nødt til å gå på skolen, obligatorisk. Men kan bli med neste gang hvis dere skal ha et nytt treff =) Kos dere! =)

Skrevet

Det var dumt :(, jaja du får være med en annen gang.

Men kom igjen dere andre da? Alle er jo mer enn velkomne =).

Skrevet

hadde hatt kjempe lyst jeg og.. Hadde det ikke verdt for at jeg sikkert er yngere enn dere og bare er prøver..!!:) men kos dere

Skrevet

Alder er jo ikke så viktig, er jo bare 18 selv jeg. Og jeg syns det er helt greit at prøvere også kommer. Så bare heng deg på du ;).

Skrevet

hehe.... blir det bare meg og deg rosamor???? ingen flere som vil være med?????

Skrevet

*Therese* fødte 27.nov 06 og lille jenten blir også med.

Hun har ikke internett, så derfor melder jeg henne på ;).

Skrevet

Å det var dumt vurderende prøver, hadde jo vært kjekt om du kom hvertfall.

Skrevet

Hva med dere MrsDior med baby-Dior i magen, vic_89 og ettie da?? Hadde jo vært veldig kjekt om dere også ville komme hvertfall =).

Skrevet

Jeg blir mest sannsynlig med=) Vil ikke si helt sikkert, for det spørs om Dahlia Marie er i form til det, og om været er noenlunde:)

Men har veldig lyst=) Spesielt siden Therese også kommer med sin jente=)

Skrevet

Oi, det har vi ikke tenkt på. Hvordan skal vi kjenne hverandre igjen?? hmm...

Skrevet

Kunne jo møtest ved den blå stein? kl 12? eller litt før?

Da finner vi vel hverandre. Kan jo ikke være så mange andre jenter som henger rundt den blå stein i dette været, hihi. Therese har hvertfall en blå simo vogn. Og jeg har veldig langt brunt hår, kan jo kanskje ha håret i to fletter. Da bør folk kjenne meg igjen hehe :-p.

Skrevet

tror jeg dropper det=) men dere får koooose dere=)

Skrevet

Uff.. Vi kan visst ikke komme vi.. Men hadde kjempe lyst, men fikk beskjed om at jeg måtte komme på skolen for å være med på noen greier.. det var skikkelig kjipt.. Men blir med neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...