Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje jenta mi har det..kommer sånn gugge ut av øyet hennes hele tiden..selv om jeg fjerner det, kommer det tilbake med engang..

Går det over av seg selv, eller må jeg til legen? Og kan hun gå i bhg i morgen (etter legen) ? Eller må vi vente helt til det er over?

Hmm..smittsomt? Kan jenta mi på 7 mnd få det? Kan jeg få det?

hmm..hjelp! hehe

Skrevet

Høres ut som øyekatarr ja..du bør kontakte lege og få medisiner med en gang. Det er veldig smittsomt og du bør begynne med kur på henne så fort som mulig. Voksne kan også få det. Det er ikke farlig, bare ekkelt. Det sies at barn skal være hjemme til de er i gang med medisiner, men det sies også at det er smittsomt før det bryter ut også, så der må du nok høre med barnehagen.

Skrevet

Ja, jeg ringer lege i morra..bhg også..så finner jeg ut av det.. =)

Takk for svar rosalille :)

Skrevet

ja dette er øyekatarr, og ungen må være hjemme et døgn etter første medisininntak fikk vi beskjed om. Da smitter det ikke lenger. Veldig smittsomme greier det der. Bare tørk ofte med en våt ren klut. en trenger egentlig ikke medisiner, det går over av seg selv, men om du stresser med å få henne i bhg igjen, er det bare å dra til legen og få medisin.

Skrevet

Takk for svar:)

Nei, stresser egentlig ikke med å få henne i bhg..men det er lucia dag på onsdag, og det gleder hun seg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...