Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe meg en ammebh før fødselen. Men tror ammetåka har kommet allerede (finnes det svangerskapståke, kanskje?). Sto på Lindex og så på en ganske grei ammebh, og så på størrelsene. Så plutselig ble alt veldig tåkete oppi hodet. Når man skal opp en størrelse i bh, hvor mye blir det? Er det da snakk om cup + vidde? Eller bare cup? Eller bare vidde? Jeg bruker nå 75C, bør jeg opp til 80D eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel helt ann på, men vil tro det bare er behv for større cup, siden det er pga melken i brystene du kjøper større bh. men om de du bruker nå er akkuratt passelig så tror jeg at jeg ville gått opp en str. i vidden også, er jo flere hakk til å regulere.=)

Skrevet

Jeg er i grenseland mellom 75c og 75d nå, og jeg har kjøpt et par ammebher i 75d. De er litt romslige med plass til ammeinnlegg.

Jeg føler ikke at jeg trenger å gå opp i vidden rundt, men det kan hende jeg må ha 75e på et tidspunkt.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor og hvor mye du legger på deg. Dessuten er det stor forskjell på de forskjellige modellene. Jeg selv har gått opp en str i vidde og to i cup (fra 75 C/D til 80 E). Men i en modell kunne jeg fremdeles bruke 75 C, men da fikk jeg skikkelig rare pupper. Anbefaler deg å prøve deg frem og finne noe du synes er behagelig å ha på deg. Ta med deg flere størrelser og modeller og prøv til du er fornøyd...

Skrevet

Takker for svar! :) Skal ut på shopping i mårra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...