Gå til innhold

MAGE????


JuliLinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg fikk mage da jeg var nærmere 4mnd ved første svangerskap!!!

Det er veldig vanlig med mye luft den første tiden og man kan da bli lurt til å tro at det er den lille i magen som gjør at magen vokser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker forskjell fra uke syv til uke åtte som jeg er i nå. Jeg har ikke mange kiloene fra før, så det synes kanskje ekstra kjapt på meg...

Jeg har mange super trange og ganske kule jeans, men jeg merker nå at jeg må kneppe opp hver gang jeg setter meg. Kanskje på tide å kjøpe noe som passer litt bedre:) Tenkte å ta en liten handle tur i morgen. Også må jeg vel ha noen større bh`er også:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde KJEMPEMAGE da jeg var rundt 8 uker på vei. men så forsvant den igjen.

syns den eser ut og inn i ett staka sett jeg, så tar det ikke så tungt:) Livmor stikker ikke opp over skambeinet før etter uke 11/12 hos de tidligste i første svangerskap.

 

men jeg har likevel gått med mammabukse noen dager da jeg ikke fikk på meg noe annet.

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som har det som meg:-) Må også kneppe opp hver gang jeg skal sette meg:-) Jaja, verre skal det vel bli:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med å gå i mine vanlige klær, men poenget mitt var at dette ofte skyldes mye luft ettersom livmoren enda ligger så lavt nede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er selv i uke 6 og føler meg så oppblåst. Buksene er så trange og ubehaglige at jeg går mest i joggebukser nå. Syntes liksom det er tidlig med mammabukser. Når jeg prøvde mammabuksene mine (som jeg pakket vekk for 2 år siden) ble jo magen overdimensjonert, de former liksom magen. Husker ikke når en begynner med mammabukser jeg. Noen som husker?? Annengangsfødende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få mage rundt uke 9 forrige sv.skap, og måtte begynne m mammabukser i uke 14. Nå er jeg i uke 10 og merker ingenting til noe mage egentlig.. Enda jeg er 6 kg tynnere nå enn sist jeg ble gravid.. Er vel litt variabelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i inn i min uke 11 nå,og kan fremdeles bruke dongeribuksen min,men merker den er strammere ja(også over rævva å lårene,grrrr)har lagt på meg litt,er jo så masse god mat:/ sist kunne jeg bruke de vanlige buksene mine til jeg var 6 mnd på veg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...