Gå til innhold

Humørsvingninger - når kommer de?


Mitt vakre trekløver

Anbefalte innlegg

I dag var humøret helt pussig! Samboeren kom hjem fra jobb, han virket helt vanlig, men jeg tolket det sikkert som litt sur.....(typisk jenter å tolke).... også begynte jeg bare å grine!!!! Herregud!

Flere som har hatt merkelig humør, og er sensitiv? Er det humørsvingningene som har slått til, eller var det bare en dårlig dag for meg tro. Er 4+3 på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det der er veldig individuelt. men du begynner jo å få en del hormoner i kroppen allerede, samt at det sikkert er mye emosjonelt som foregår også..du er jo gravid!

 

Jeg har hatt et ellerto sånne utbrudd i starten av graviditeten selv, men ikke noe mer etter det. så kan hende det kommer litt an på dagsformen også?

 

Passe på å unnskylde seg til sambo bare, om du føler at du kanskje har vært litt irrasjonell. de må jo tåle litt av hvert av oss de neste månedene stakkars! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke vært emosjonell, altså sånn med raseriutbrudd og tårer helt uten videre. Men jeg er lettrørt og griner av julesanger, gamle Friendsepisoder og hver gang jeg forteller til noen at jeg er gravid.

Håper det holder seg sånn... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...