Gå til innhold

EL uke 51, skal vi slå følge???

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser det er laget en tråd tidligere for dem med EL rundt 12. desember, men det er litt i tidligste laget for meg. Fikk mens 7.-8. og vil ha EL i uke 51. Vet ikke helt når, for dette er første pp etter blighted ovum. Er usikker på om jeg skal prøve EL- tester (blir i så fall første gang) eller om vi bare skal "kjøre på" jevnt og trutt...

Noen som vil slå følge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7424391-el-uke-51-skal-vi-sl%C3%A5-f%C3%B8lge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen barn fra før. Var gravid i nesten 11 uker fra august til november, men mistet. Er akkurat i gang igjen. Reddere enn noen gang, men klar for å prøve på nytt. Gøy at du vil slå følge!

Annonse

Ingen barn fra før, dette blir (forhåpentligvis) første :) Hadde en SA for ca. halvannet år siden, men har nå bestemt at vi skal prøve igjen. Slutta på p-piller i begynnelsen av november (var det vel), så satser på at det blir min første "ordentlige" EL nå. Virka som jeg hadde forrige periode også (synes jeg merka det på kroppen), men da ble det ikke klaff :) Så håper nå, selv om jeg vet detkan ta tid etter p-pillebruk... Du da? Barn fra før, prøvd lenge?

Hei. Ble borte litt, har vært på et jobbintervju. Vi har ingen barn fra før, men mistet nå i november. Har akkurat hatt(/har) første mens etter det. Ble gravid på første forsøk sist. Ingen lang karriere med prøving, men "klarer meg fint uten" for å si det sånn. Håper vi lykkes fort igjen, og at det går bra denne gangen!

Annonse

Tror jeg ryker på EL-tester denne måneden. Har aldri brukt det før, så jeg er veldig spent! Usikker på hvor tidlig jeg skal begynne å teste. 10 dager etter første dag i siste mens har jeg hørt, men så spottet jeg lengre enn vanlig før mens kom denne gangen - så jeg er litt usikker på om jeg skal tørre å bruke første skikkelige blødningsdag som utgangspunkt. WOI.WOI - blir ganske "sær" av dette. Når begynner dere andre å teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...