Lima og meg Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Er så lei av alle som maser om at jeg må løpe trapper, ha sex (gjerne hvilken måte jeg skal ha sex på og), spise ditt&datt oooosv! Det funker jo ikke! Jeg vil ikke høøøre flere råd nå Ungen kommer vel når den har tenkt det... SINT i dag:(
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Enig... funker jo ikke så er ikke vits det heller!!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 hehe...noen som har slått svigerinnen min?? hun satt rundt kaffebordet m barn og farmor til barna og fortalte hvordan jeg og samboer skulle ha sex...hvilke stillinger som fungerte best m mage osv..... Hun sa også at jeg bare måtte begynne å strippe meg selv i dusjen hver dag...og viste gang på gang håndbevegelsen jeg skulle bruke...uhuuuu fantastisk...........................................................................................
Minmai Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Høres ut som en interessant svigerinne. Mange svigerinner kan jo være litt styrete, men din tar kaka, Tette. Selv får jeg bare beskjed om å knipe igjen til over nyttår. Det er det som ville passe meg best også, så det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå