Gå til innhold

Er jeg litt for ivrig??


Linda med babymagen =)

Anbefalte innlegg

Er jo bare litt gravid, ikke mer enn fire uker på vei og jeg er helt overtent....er det dumt å være overivrig og regne med at alt kommer til å gå bra?? Er det flere her inne som er "bare" fire uker eller rundt der??

Har liksom venta på dette så veldig lenge, klarer ikke å late som om jeg ikke er gravid heller!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du, bare gled deg! Oddsen er særdeles god for at dette skal gå helt fint!

 

Gled deg som bare det du! Er jo en stor ting som har skjedd!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Vi har slitt i tre år for å komme der vi er i dag. Det er ingenting galt med oss men får å få dette til har vi vært igjennom vårt første AIH forsøk og det satt som et skudd. Jeg skrev litt feil tidligere i dag men er i dag 4+6 og jeg også føler meg og oppfører meg som jeg er gravid og koser meg med det. Det er jo faktisk det jeg er!!!! :)

De fleste rundt oss vet at vi er gravide siden de har fulgt oss gjennom forsøket og dermed viste når jeg skulle ta blodprøven.

Så her er det bare masse positive tanker og store glis når vi snakker om at i endelig skal bli mamma og pappa.

 

Kos deg du! Det gjøre ingenting!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg kjempe masse jeg og!

Er kjempe redd for å miste, i og med at jeg har mistet tidligere, men det stopper meg ikke i å være glad..

Sist jeg var gravid prøvde jeg og samboer å "ikke glede oss så mye" sånn i tilfelle det skulle skje noe, men når jeg var kommet til uke 7 og hadde en SA så var jeg like så trist allikevel.. Man blir nok deppa UANSETT!!!

 

Nå har jeg bare gledet meg hele tiden, og går inn i uke 10 imorgen :)

Orker ikke gå rundt å tenke på at det kan gå galt hele tiden.. Da blir det jo ikke en veldig fin opplevelse å være gravid, mener jeg da :)

 

Så gratulerer og bare kos deg masse i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke avgjøre hva som er rett for deg. Men jeg er i min niende uke nå og jeg tar det ikke som en selvfølge at det kommer til å gå bra. Jeg sier det derfor ikke til noen før etter 12 uker. Og det selv om jeg har et barn fra før, og at svangerskapet den gang gikk utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaTil2 & LynVingen

Synes du skal være så glad og lykkelig som du bare vil - det som skjer, det skjer! For min del, tror jeg det hadde vært forferdelig ensomt og skummelt å skulle gå rundt å grue meg i 8 uker fordi det _kan_ gå galt. - Jeg _kan_ bli påkjørt neste gang jeg krysser gata - folk blir det hver dag, men jeg kvier meg ikke for å gå over gata av den grunn. c",)

 

Kos deg du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt å høre at jeg ikke er alene om å ta litt av!!!=)

Jeg skal glede meg jeg, kose meg med tanken og følelsen!!!

Takk for at dere fikk meg til å føle meg bedre!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 + 1 i dag, og gleder med veldig! Selvfølgelig litt nøktern, men det må jo være lov å glede seg over at man er gravid! Jeg tror skuffelsen blir stor om man mister uanset, så bare kos deg du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også "litt" gravid (4 + 3), og jeg gleder meg masse-masse!! Dette er mitt 2. barn, men min 3. graviditet, (Hadde en SA før førstemann) og tro det eller ei: Det vises på magen min allerede! Tror ikke jeg kan holde det like lenge hemmelig denne gangen, nei! Hehe... Jeg er HELT sikker på at dette svangerskapet kommer til å gå kjempefint. :) En positiv holdning fremmer en positiv graviditet. Lykke til, og ikke minst: GRATULERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...