Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Lillejenta her er så utrolig urolig etter at hun har lagt seg for kvelden. Hun kan våkne kanskje fra 1-2 timer etter at vi har lagt henne, for så å "våkne" i intervaller på en halvtime-time gjennom HELE natta! Noen ganger våkner hun helt og kan ligge å grine litt, så får hun tutten og sovner igjen...andre ganger er hun ikke våken, men lager grine-lyder helt til vi putter tutten tilbake. Det kan da ikke være normalt eller? Andre som har det sånn, eller som vet hvordan vi kan få henne til å sove natta gjennom uten å våkne hele tiden? Hun er 6 mnd, og har ikke hatt nattmat siden hun var 4 mnd ca.
M-N & sassy-susie Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 eg trur det der går over av seg sjøl.. leste i ei bok eg har at ungan må lære seg sjøl å sovne av seg selv.. å at det ikkje e gjort på en dag... mathilde va åsså sånn, men vi gikk ikkje inn når ho surka, lot ho bare ligge... men derimot om ho bynte å skrike, så gikk eg inn å gav ho sutta... husk at selv om dem har øyan åpen, kan dæm være inni sin letteste søvn..så det viktigste e å ikkje ta dem opp! no søv mathilde heile natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå