Gå til innhold

Hva spiser dere i løpet av en dag?


-Hathli-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser sånn hver dag:

 

frokost kl8: 3 finn crisp rugsprø med ost og 1 gl skumma melk

lunsj kl 11: 1 skive med magert pålegg og agurk eller makrell i tomat

mellommåltid: eple eller mandarin, liten eske med rosiner etc.. i 14 tiden

middag kl 16 ca: 1 potet,1 kjøttkake feks, litt saus og halve tallerken med grønnsaker

kveldsmat: yoghurt med musli (de 0 % yoplait )

Noen ganger bytter jeg om på kveldsmaten og mellommåltidet..

 

så drikker jeg masse vann, ca 2-2,5 liter pr dag. Jeg heller også i meg et stort glass vann før måltidene, så jeg føler meg fortere mett:)

 

Dette fungerer utmerket for meg, og jeg går ikke sulten. for mellom måltidene går det jo bare 3 timer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfor lite!! :(

Starter dagen med 3 knekkebrød (5 korn fra kavli tror jeg de heter) sånn ca i halv ni tiden og spiser igjen 3 knekkebrød i halv ett tiden før jeg spiser middag i fem halv seks tiden. Er ikke flink å drikke noe heller og spiser somregel ikke mer enn dette på en dag. Skal begynne på et kostholdskurs i januar og håper å få litt hjelp til dette med maten! Vekta står bom selv om jeg trener 4 dager i uka, 2 dager med vekter/sykling og 2 dager med spinning! Blir deprimert når det går så tregt, men merker jo at kondisen er blitt bedre da så det går jo rette veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig spiser du for lite og du spiser ihvertfall for sjelden, dvs du må ta inn mellom måltider.. gjerne nøtter/frukt/grønt. Ikke glem at kroppen trenger proteiner, spes til deg som trener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Hvis du går inn på Slankenett.no og finner nicket mitt der, så kan du gå inn og se litt på hva jeg spiser. Ikke oppdatert hver dag, men er ikke mye forandringene de andre dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierar litt, men det blir ca sånn:

 

Frukost: 2 skjever med pålegg

Lunsj: 3 skjever med pålegg

Mellommåltid: 1 skjeve med pålegg

Middag: Ein stor porsjon med det vi no har til middag, og masse grønsaker

Kvelds: 2 skjever med pålegg

 

I tillegg blir det ca 3 frukter og så skal eg liksom ha 3 glas melk eller 2 yoghurtbeger, men eg er ikkje så veldig flink med melka.

 

Og så to stk. Möllers Dobbel og to jerntablettar :o)

 

Det skal utgjere ca 1900kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så drikk eg eit glas vatn før alle måltid + kvar gong eg har vore på do og tissa (når det kjem ut, må ein fylle på att, veit du ;-p).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...