Twig Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Feiret med familiebare vi ) hva slags forslag er du ute etter?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 På dagen hennes feiret vi med familie og dagen etter hadde vi treff hjemme hos oss med andre barn/babyer. Veldig koselig
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Vi har feiret i dag. Først fikk han kake med seg i barnehagen. Så kom storejenta vår hjem med en venninne, og farmor og farfar kom. Så det var bare rolig feiring. Annen familie bor langt vekke, så de får vi feire med i jula.
Glad_mor Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for svarene. Familie feiring høres koselig ut:) Jeg ønsker å høre hva servert dere, for det blir jo mest for voksne. Hva skal kake serverte dere?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Feiret med "bare" familie. Det ble 22 stk. da. Vi serverte sjokoladekake med masse non-stop på og fløtekake. Jeg tror vi hadde en kake til, men det husker jeg ikke hva var i farten. Kaffe eller te til de voksne, og saft eller brus til de små. Vi hadde mange ballonger og blåsefløyter. Det var jo moro for de små (var barn fra 1-4 år der). En ordentlig koselig dag. I barnehagen hadde han med noe også, men jeg husker ikke hva. Det var ikke kake, for vi er enige om å ta med noe som ikke er så sukkerrikt. Utrolig at jeg ikke husker hva det var. Ja, ja...Det er 10 mnd. siden da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 hun fikk med seg muffins i barnehagen dagen før(har bare 1/2 plass). På bursdagen kom først noen fra barnehagen å spiste kake(ca kl 17), og etterpå kom familien(etter kl 18.30). Vi serverte sjokoladekake og verdens beste. I tillegg hadde vi litt nonstopp og potetskruer. Kan tro hun var nydelig når en blanding av potetskruer og nonstopp ble spyttet ut på den nydelige rosa kjolen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå