aqua77 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Kan noen hjelpe oss? Vår datter på snart 2 år har et par "mokasiner"/sokkesko hun er svært glad i. De er ordentlig flotte, med gode såler og god lengde oppover leggen. De har bilde av Bambi foran på foten, og barnet vårt elsker dem! Problemet er at hun vokser ut av paret vi har, og jeg har forsøkt å få tak i større størrelser, men det er ikke å oppdrive noe sted! Dette paret ble i sin tid kjøpt på H&M, på postordre. Har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt liknende sko/mokasiner??? Alle forslag tas i mot med takk... =)
storebror og lillesøster Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 mener de har sokkesko på lindex. Vet ikke hvor langt størrelsene går...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Har kjøpt sokkesko på en butikk som selger Reflex-klær.
Da HarViTreUnger Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje hus Barnas Hus (dersom du bor i en by). Eller hos H&M.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 De mokasinene du snakker om selges i H&M butikkene nå. Jeg er ikke sikker på hvor store størrelser de har. Jeg har kjøpt et par i str. 23. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 De har hatt de hvertfall opp til str 28 på h&m
Silje82 Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 De med bambi på har de på H&M nå. Ikke så lenge siden jeg kjøpte til jenta mi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå