Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min vil ikke noenting! Hva ville dere gjort? Nå ligger han bare å griner, ikke noe jeg kan gjøre! uææ

Skrevet

Jeg ville prøvd å (tilfeldig rekkefølge):

-sjekke om han må rape

-sjekke bleia

-prøve å mate?

-synge

-bysse

-bære

-prate

-gå en tur med vogna!

-leke eller aktivisere han på en eller anne måte...

-sjekke om han får tenner?

Ville nok ikke latt han ligge å grine alene, men ihvertfall prøvd å roe han uansett om det virker eller ikke...

Skrevet

Tror han roet seg nå...virka veldig overtrøtt. han har vært veldig masete disse dagene... kan det være at jeg har begynt å gå over til kun mme? han kan vel ikke få tenner allerede? 3 mnd.

Skrevet

Er han akkurat 3 mnd? (når er han født??, min kom 09.09).Har hørt at bebisene ofte blir litt urolige og ''vanskelige'' rundt denne alderen... Har merket godt på Charley at han er litt annerledes nå, han sliter veldig med å sove på dagen og blir uuutrolig trøtt, da er det kun en trilletur som hjelper!

Det med tenner er vist veldig forskjellig har jeg hørt.. Noen som får når de er 3mnd og noen som ikke får før de er nærmere 1år.. Har til og med hørt om babyer som er født med tenner jeg! Men det er nok ikke så vanlig nei..

Skrevet

Økedøgn? Ellers er søvn som regel det saliggjørende. Men det betyr jo ikke at de får sove...

Skrevet

når du har sjekket for alle oventsående tingene ville jeg vel satset på å båret og prøvd å roe. overtretthet skal man ikke tulle med. syng gjerne det samme om igjen og om igjen..om det så bare er sovesovesovesove..lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...