Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg gir litt mme når jeg er tom for mm og barnet mitt fremdeles er sultent. Vet dere hvor mye malt-ekstrakt en skal ha i mme?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Min datter får kun mme og vi gir henne 1ts med malt morgen og 1ts om kvelden. Malt er ikke noe farlig, vi fikk beskjed om å kun bruke en ts pr. dag, men måtte øke til 2 da hun ikke roet seg..... Malt er ett rent naturprodukt og er ikke skadelig for barnet :-)
Annette21 og engelen Marius Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 har hørt at man kan bruke en ts i flaska nesten uansett hvor mye melk det er i. klart ikke en hel ts hvis du kun gir 50ml og sånt men jah.. hehe
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Og pass på å ikke gi for ofte heller. I starten gav noen oss et fantastisk råd om å gi en halv ts i annenhver flaske og stakkars gutten min dreit hver gang han hadde spist.(litt mer enn sånn passelig sår av all vaskinga da gitt..) En gang i døgnet er nok for de fleste.
Sina73 Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 For mye malt kan gi mageknip og diarè. 1-2 ts i døgnet holder i massevis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå