Gå til innhold

Noen som har fått opplyst kjønn på UL FØR den ordinære i uke 19??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei, jeg var på privat ul denne uken og fikk vite at det var en liten jente:) og jeg er 16 uker på vei... men har hørt om noen som er 15 uker på vei og fått vite det.. men er litt vanskelig når det er jente.. de kan tro det selv om det er gutt... men sier de gutt, er det ganske så sikkert

Hei!

Jeg var bare 14 + 5 på min første UL. Jordmor var veldig sikker på at det var en jente - og det var jeg også!

Var så på ny UL når jeg var 19 + 5- og det var ennå en jente....

Så det er mulig hvis dun/han er villig til å vise seg fram på den rette måten! :-)

Lykke til!

Jeg var 16+2 og fikk vite at jeg bærer jente:)

Både jeg og mannen "så" at det var gutt....he.he Men jordmor er veldig erfaren og sa at det ER jente og hun sa også at hun aldri har tatt feil - så da får vi bare forholde oss til det :)

Annonse

Jeg var på UL ca uke 13+0. Jeg trodde d var alt for tidlig å si noe om kjønn, men jeg spurte når en kunne se d. Legen lurte da på om jeg ville vite d. Han hadde fått et veldig bra bilde og kunne godt si hva han trodde d var. Jeg ville jo gjerne vite og han sa at han mente han kunne se en liten jente. Men han sa at det var tidlig, så helt sikkert var det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...