Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har en gutt på 7 mnd som plent nekter å drikke mme, kun mm. Nå har jeg fått meg jobb fra januar og lurer litt på hvordan jeg skal få dette til..Jeg klarer nemlig ikke å pumpe ut så mye melk at han har nok for hele dager. Hvordan får dere andre dette til å gå?Trenger noen råd jeg:)
gullet og eg Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 eg begynte å jobba då vesle gullet var nesten 8 månader. Eg var ganske nervøs for korleis det skulle gå med amming og greier, men det har gått kjempefint. Ikkje gløym at du har rett på ammefri (http://ammehjelpen.no/default.asp?MenuID=210) med lønn dersom du jobbar i stat eller kommune. Eg har lang veg til jobb, og det er derfor ikkje aktuelt å ta ein tur heim for å amme. Eg brukar litt av ammetida om morgonen, slik at eg kan amme henne før eg går på jobb. Så har eg med med ei manuell brystpumpe og pumpar meg på jobb i løpet av dagen. Når eg kjem heim ammar eg henne igjen. Vi hadde ikkje så lyst til å begynne med flaske til henne, så vi ga henne mm på tutekopp (ho hadde frå før av drukke vatn i tutekopp) Ho var ikkje så veldig begeistra for dette, men drakk nå litt iallefall. ho hadde då også begynt med fast føde, og drakk vatn av tutekopp. Så det var ikkje så farleg om ho ikkje ville ha mm når eg var på jobb. Nå skal eg legge til at eg jobbar ikkje 100 %, så når eg er heime ammar eg meir. Eg vil anbefala deg å begynne å pumpe deg litt nå, slik at du kan ha eit lite lager av mm på frysen til du begynner å arbeide. Eg fekk ikkje pumpa ut så veldig mykje av gonga, men etter ei stund så blei det jo litt i frysen Håpar det ordnar seg for deg, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå