Gå til innhold

Fått svar på bp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei, så trist!

Sender over en trøsteklem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var ikke gode nyheter, også jeg som hadde så godfølelse for deg. Fulgte med på nedtellingen og krysset alt jeg hadde.

Håper du kommer sterkere tilbake etter jul med nytt pågangsmot!

Masse klemmer fra

Skrevet

tusen takk for mange fine ord jenter...

vært en tung dag, men heldigvis kom mannen hjem med en gang... ikke orket å snakke med noen i dag... mamma og pappa er helt fortvilet, og vet ikke hva de skal gjøre stakkars....

har allerede planen noenlunde videre... skal igang så fort som mulig..

ikke snakk om noe annet... håper de gjør det skikkelig denne gangen, siden det ikke var det perfekte opplegg for meg denne gang.. de sa de selv.... de skulle ringe i løpet av uken når de vet hva de skal gjøre med meg.. er litt spesielt siden jeg aldri får menstruasjon på egenhånd...

pågangsmotet er her for fullt allerede.. selv om jeg nå er pisseforbanna for at livet skal være så jævlig urettferdig.....

mange kle mzer fra

Skrevet

Kjære vennen !!

Dette var tråkige nyheter !! Føler med deg, ord blir så små.

Gir deg en god trøsteklem *******klem*******

Godt å se at du allerede har funnet krefter til å se fremover, det var det som hjalp meg etter min SA, men pass på at du tar deg tid til å reagere på det du nå har vært gjennom, for det er knalltøft, selv om en er aldri så realistisk og tenker at statistisk sett så skal det være noen forsøk før en lykkes så er det klart en får håp og forventning, og i tillegg så har kroppen vært utsatt for tøffe medisiner og humøret har svinget og man er rett og slett SLITEN etter et forsøk.

Men jeg er sikker på at du lykkkes på den ene eller andre måten i nær fremtid !!

MANGE MANGE trøste og oppmuntringsklemmer

Skrevet

næmmen.. æaj altså.. er det mulig... Så urettferdig livet kan være altså... :/ Har lett rundt etter et Hyyyl jeg er gravid innlegg fra deg vennen min.. Nei nå ble jeg lei meg for deg! Huff gir deg masse klemmer og håper spira sitter på neste forsøk da..

Love ya snuppa! Tenk glade juletanker :)

Skrevet

Å nei.....nå fikk jeg tårer i øynene.....Huff ja livet er så forferdelig urettferdig....... Du får skrike,gråte og rope fra deg......Det hjelper. Pass på hverandre, prøv å gjør noe hyggelig sammen.

Jeg fikk samme svar som deg, på fre...... Bannet,ropte og gråt...... Men vi er sterke jenter og greier å reise oss igjen. Det er helt fantastisk at du allerede nå kan se frem til neste forsøk. Vi gir oss ikke!!!! Du er kjempe sterk vennen min:o) Nå er det snart et nytt år og nye muligheter:o) Ras fra deg alt og få ut alt så du er klar til å starte på nytt. Neste gang er det vår tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange mange store og varme klemmer til deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...