Gå til innhold

Jeg får han bare til å spise av ene puppen til hvert måltid.. ammer ofte!!

Anbefalte innlegg

Er dette normalt, hvis han kunne spist på begge hadde jeg kanskje sluppet å amme 12 ganger i døgnet!! Begynner å bli lei av å sitte og amme da jeg har en unge til hjemme. Gutten min er nå tre måneder og jeg hadde håpet på å snart amme litt sjeldnere. Om natten ammer jeg ca tre ganger mellom kl 23 og 08.

Er det normalt at de er fornøyd etter en pupp. Om natten når det går litt lengre tid i mellom fører dette til veldig spreng på ene puppen...

Fortsetter under...

Kanskje han ikke har plass til mer? Det var dette med selvreguleringa da... Da har du vel nok melk i den ene puppen da! Jeg har vel egentlig ingen gode råd... ammer fortsatt ganske ofte selv om jenta mi er 4 mnd. Skjønner selvsagt problemet ditt, kan ikke være lett når du har en til å passe på.

Sånn var det her også. Hun spiste fra en pupp en gang i timen til hun var tre mnd. Fikk da beskjed av hs å "tyne" henne litt, altså ikke gi melk med en gang hun ville ha, fordi det kun var kosespising. Jeg skulle også begynne å tilby det andre brystet i tillegg. Jeg prøvde det, og etter noen få dager gikk det to timer mellom hver gang, og hun spiste godt fra begge brystene. Nå er hun 4 mnd og det går ofte tre timer mellom hvert måltid. Nå spiser hun alltid godt og blir skikkelig mett hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...