Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Er gått 4 uker siden jeg fødte... når begynte dere/ når er det OK å starte trening igjen? Hørt fra noen at man bør vente til etter 6-ukerskontrollen mens noen syns dette er rart... Kom gjerne med erfaringer :-)
eos1 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Du bør vel vente til 6 ukers kontrollen tror jeg.Det gjorde iallfall jeg, men har hele tiden vært flink til å gå turer osv og det har ikke gjort noen skade:) alt med måte
firemerkersmør Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Vente til 6 uker kontroll. Kroppen trenger hvile selv om du har lyst til å komme igang. Gå turer, og tren bekken bunnen.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Etter min forrige fødsel begynte jeg å trene igjen 1mnd etter fødselen. Kan vel og nevne at min siste trening før fødselen da var 3 dager etter UL termin. Jeg snakket med en fysioterapeut på forhånd. Hun sa at hvis en er veldig kroppsbevisst går det fint å begynne tidlig. Hvis ikke bør en vente 6 uker. (er tross alt bare 2ukers forskjell da) For meg fungerte det helt fint å begynne etter en mnd :-) Men jeg tok meg selvsagt ikke helt ut på første trening )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå