Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Velger og være anonym. Jeg er en norsk jente men som lever med en muslimsk mann. Mye jeg lurer på. Vi har ikke barn sammen ,men han har lyst på. Lurer på om ting vil blie annerledes etter evt barn. Får så mange "advarsler" om at det er da alt forandrer seg. Help meg plase??
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har vært sammen med en muslimsk mann i fem år, men det er slutt nå og vi fikk ingen barn sammen. Jeg vurderte det sterkt da vi var sammen, men er veldig glad for at vi ikke fikk barn nå. Han var en snill mann og jeg kunne gjøre hva jeg ville når vi var sammen (dra på byen med kompiser og venninner uten han var helt greit). Ble slutt fordi vi som mennesker hadde forskjellige ønsker i livet og vokste litt fra hverandre og mine følelser tok etterhvert slutt. Da jeg traff han jeg er gift med nå tok eksen min helt av og truet han på livet osv osv.. Hadde aldri trodd det om han, men da viste han en helt annen side av seg selv (som jeg innerst inne visste han hadde). Jeg skjønner folks advarsler, statistisk sett så har de jo rett. Sånne forhold går ofte dårlig etterhvert pga forskjeller og spesielt når man får barn. Er jo mange ting man må tenke over. Skal han omskjæres hvis det er en gutt, hvor stor frihet får datteren din om det er ei jente??? Meeeeen, sier ikke at dette kommer til å skje deg og din kjære. Kjenner mange muslimer i norge og kjenner også til forhold hvor de har fått barn og lever bra sammen. Det jeg tror er viktig er at man er sammen med en norsk-muslim og ikke en muslim-muslim hvis du skjønner hva jeg mener. Håper det ordner seg for dere. Det er du som kjenner du kjære best. Følg magefølelsen din, den stemmer nok... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå