Gå til innhold

Jag har termin 30juli-07 Någon mer???


Yoggy ; )

Anbefalte innlegg

Var till legen idag før førsta gången, Så spennande ; )

 

Jag har endel blødningar men det var inget onormalt, jag hade det i førra graviditeten oxo.

 

Er endel kvalm og uggen om dagen men det kommer og går det samma gæller trøttheten. Blir plutselig akut trøtt, men så kan det gå over lika fort. Ellers så er formen på topp ; ) Gleder mig till det beg synas lite.

 

Hur har du det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin rundt 28 juli - har hatt litt blødninger jeg også, så var på en tidlig ul forrige mandag. Var ikke lett for meg å se noe siden det var en utvendig ul, men legen sa alt var bra.

 

Blødde endel forrige gang ogsp, men det var senere og mye verre...men alt gikk jo bra da så det er jo alt som teller:o)

 

Hat vært veldig plaget med kvalme, som sit gang - bare litt bedre denne gangen. Er sykemeldt på tredje uken og går på Postafen for å lindre det verste og klare å holde på noe...sist var jeg innlagt i uke 7 pga dehydrering...og jeg vil prøve alt for å unngå det igjen...

 

Gleder meg veldig til kvalmen går over og jeg kan nyte den lille i magen...for dette her er bare noe dritt:o( Det blir nok med disse to, hvis alt går fint denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 30 juli og var på førstegangskontroll i dag:) Alt stod bra til, hun kjente til og med at livmora hadde vokst. Alle orøver var normale:) Superherlig følelse!

 

Kjenner meg igjen i trøttheten! Sov 12 timer i natt jeg, det var helt greit;) Kvalmen kommer også og går men jeg er mest kvalm på kvelden jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmora mi hade oxo vokst lite, og den låg også lite mera mot venstre sida fick jag bekrefta, har haft murring stikkningar på den sidan ; ) Jag fck inte svar på några blodprøver idag, det tar en stund, jag skulle komma inom kontoret hennes om ett par uker. Jag bor da i fjellverden så allt tar tid når man ska ta prøver m.m suck!!

 

Hoppas detta går bra før oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...