Gå til innhold

snufs

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

antar at mamma drømmen min er over for denne gang og. har blødd i dag. var litt mørkebrunt i undertøyet i dag. har ikke hatt noe vondt eller noe,men kjennes ut som om det renner noe hele tiden. har sjekka. har ikke kommet noe mere, men dette var vel slutten for spiren min *snufs*. Ringte til legekontoret, dem ba meg ta en test og sjekke, den er fortsatt positiv, men det er vel bare noe som heng att!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så er det det veldig mange snakker om her inne. Litt småblødning betyr ikke nødvendigvis det verste... I mange tilfeller faktisk, så er det ingenting galt.

Håper det er tilfelle for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få en innvendig UL for å se om det er liv der,en test kan være positiv til ganske mange uker ut i sv.skapet,og om du mister blir den ikke automatisk negativ. Jeg hadde nettopp en MA i uke 11,tok en test noen dager før jeg begynte å blø,og den var klart positiv. På UL fikk jeg konstatert at jeg hadde en MA og at den hadde vært død i 4-5 uker,men kroppen hadde ikke skjønt det før nå(heller ikke testen)

Krev en innvendig UL hos legen,eller dra på privatklinikk. Man kan godt blø uten at noe er galt også,er mange som har gjort det...

Håper du slipper å gå igjennom det samme som meg,det unner jeg ikke noen,altså!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Du trenger ikke gi opp håpet altså! JEg blødde endel natt til lørdag, trodde håpet var ute, men har akkurat vært på UL, og da ffikk jeg se at alt var i skjønneste orden, og et hjerte som banka!!

Så litt blod trenger absolutt ikke være farlig, faktisk har 1 av 4 kvinner det i løpet av svangerskapet!

Men snakk med legen din, få en UL, så blir du betrygget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte akkurat til volvat, der hørtes det i grunn ut som alt håp var ute. hadde det først kommet noe, og jeg ikke var mer en 6+5 på veg, så var det veldig sikkert at det var en begynnde abort! er så lei meg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig rart ut at de på Volvat mente at alt håp var ute. Fortalte du at det bare var en liten flekk med brunt?

Etter å ha lest på disse sidene noen uker nå, så har jeg skjønt at det må være klart rødt blod, og masse av det før det er sikkert at alt håp er ute.

Jeg skjønner at du er bekymret, men jeg ville krevd å komme inn til en undersøkelse før jeg hadde tenkt at alt håp er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

'

Jeg blødde altså et bind eller to, men det var ikke noe å bekymre seg for, så hvis du bare har blødd litt, så er det stort håp! De fleste blødningene er faktisk ufarlige!!

Mas deg til UL, så får du hvertfall bekreftet det ene eller det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen alle høres så sinnsykt negative ut unntatt dere her. vet bare at det blir ikke flere babyer med denne gutten om min lille spire er borte nå. ingen nye forsøk i det hele tatt. har bestilt time på to forskjellige privatklinikker nå, den som skaffer time fortest, der drar jeg. bare så sinnsykt redd for å se at den er borte....og alle jeg prater med sier at det er jo liten sjans for at ting har gått bra når jeg ikke er lenger på veg, og at dette er starten på en abort...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg sa det til de på volvat, men de mente fortsatt at det ganske sikkert ikke var noe mer håp, så jeg har basert meg veldig på det da..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. det er ikke lett å trøste deg nå. Du har virkelig gitt opp håpet.

Av mine 6 nærmeste venninner og meg, så er det kun meg som ikke har opplevd blødninger i svangerskapet. Alle de andre opplevde dette fra tidlig i graviditeten (uke 6-7) og har i dag sprell levende unger. Legene har ikke nølt med å sende de til tidlig ultralyd om ikke for annet enn å berolige.

Volvat overrasker meg. Jeg har bare opplevd en voldsom service og en innstilling som er veldig beroligende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ikke gi opp håpet! Jeg er en av dem som har hatt en spontanabort, har etter det fått et friskt barn og er nå gravid i uke 11. Har i alle 3 graviditeter blødd litt, de to siste gangene (altså ikke spontanaborten) blødde jeg litt (ikke slik at jeg måtte bruke bind, men litt blod i trusen og litt når jeg tørket meg. Dette varte bare ca 1 dag, så stoppet det. Ikke noe galt! Begge gangenen var det rundt uke 6. For min det (vet der er forskjellig fra person til person) så har forkjellen ligget i om jeg har blitt dårlig eller ikke. Var kvalm i begynnelsen av svangerskapet når jeg fikk gutten min, er enda mer kvalm i dette svangerskapet, men var overhodet ikke kvalm når jeg mistet.

Synes det er rart av Volvat sier det de gjør, men det må være for å forbrede deg på det verste.

Håper virkelig det ikke var noe, - krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i 3 dager jeg i uke 4 (!!!!) men hcg er bare på vei oppover!

Brunlig utflod er helt vanlig, og ingenting å uroe seg over!

Men sjekk med en Ul for å berolige deg selv du:o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også brun aktig utflod,og har hørt det kan være ganske normalt. ikke gi opp enda du. De sier jo også at hvis du blør friskt blod er sjangsen større for å miste. Vært på ul selv og hjertet slo:-)

Hører fra mange av mine venner som har vært gravid at de hadde brunaktig utflod, jeg velger å tro at alt er bra til det motsatte er bevist. Men skjønner jo når du første er blitt bekymret er det ikke så mye som hjelper av trøstende ord.Min lege hadde full forståelse for mine bekymringer selv om hun mente alt var ok, så jeg ble henvist til ul. og det var godt å bli tatt på alvor. Ta en tur til legen du så du kan få et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, du har krav på en UL!!!! Jeg har hatt det samme som deg, men mye mer blod og over flere dager, ringte gyn. idag og kom inn på dagen.. jeg hadde dessverre mistet min lille, men som de andre også skriver er det lite som kommer og du ikke har smerter er det ikke sikkert. 1 av 4 har blødninger i svangerskapet, lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, treg med å svare jeg. men dere alle hadde rett. jeg var alt for pessimistisk. alt var helt fint med babyen imagen. hjertet slo i hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...