Gå til innhold

Snart 1.vaksine...Mange som har babyer som ble syke etter vaksinen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg litt til vaksinen..Hadde en så grusom drøm natten etter han kom til,uten å gå nærmere inn på den...

Skrevet

mi hylte litt og spydde på kvelden. fikk en paracet og sovnet,var helt fin dagen etter

Skrevet

jenta mi blei ikkje sjuk etter første vaksine, ho var litt sutrete og slapp i et par dager, så ho fekk litt stikkpiller, då gjekk da øve. men ikkje feber eller nåke. ho ska ta vaksine igjen om ei uke, da håper eg ho ikkje blir sjuk denna gongen heller. =)

Skrevet

ikke syk, men litt betuttet :) hun fikk litt feber og var litt sutrete i 1-2 dager, men ikke værre enn det.. Du skal ikke bekymre deg, det er sjeldent de blir ordentlig syke, og mange får ikek bivirkninger i det hele tatt..

Skrevet

Lillegutt hadde ikke noen bivirkninger i det hele tatt. Han skrek bare litt da vaksinen ble tatt, men var ellers helt som vanlig på kvelden og dagen etter:) Lykke til!

Skrevet

Er bare 3 1/2 time siden vi tok de første vaksinene! Er veldig spent. Han har sovet, gjør det ennå siden da!

Skrevet

Ja han skrek litt, men ikke mye egenlig. Har hørt han værre! Litt pupp etterpå så var det glemt! :-)

Skrevet

Tassen hadde ingen reaksjon etter første sprøyta. Etter den andre ble han sur og mistet matlysten et par dager. Tredje gang merket vi ingenting!

Skrevet

Heia snuppa og lillesnuuup :)

Går det bra med dere? Når skal dere på 3mnd kontroll? Når lille Oda fikk vaksinene så sov hun hele kvelden/natta og MYE dagen etterpå,kun små ammepauser innimellom sovinga. Fikk nesten 39 i feber om natta og var slapp, men på kvelden etter var hun i normalt superhumør :)

Skrevet

Heisann:)

Ja,vi har det bare bra:)Er så koselig å være hjemme sammen med lillegutt.Tiden raser avsted synes jeg.Artig å se at det skjer nå nytt hele tiden:)Skulle egentlig i dag,men ble utsatt til 2.januar:/Skulle gjerne hatt den vaksinen nå da,siden det er spørsmål om smittsom hjernehinnebetennelse her da....

Hvordan går det med dere?Koser du deg hjemme?Vært på noen av treffene til Tromsøjentene?

Skrevet

Førstemann (gutt) skrek som da han hadde kolikk i fem dager etterpå. Jeg var selvsagt nervøs da Snuppa skulle få vaksine, men hun bare sov masse i tre døgn etterpå. Hun var litt betuttet og ikke så gjaldrende glad som hun vanligvis er. Hun skrek nesten ikke da hun fikk de to sprøytene heller. Jeg hadde paracet liggende, men det ble ikke nødvendig å bruke.

Skrevet

lillegutten min ble litt sutrete og fikk litt feber på kvelden samme dag, men ikke er enn det :-)

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg storkoser meg også... er jo vant til at førjulstia er SKIKKELIG hektisk (alle skal ordne seg på håret da, jobb hver lørdag + ++) Så denne adventa har vært utrolig herlig!! og nå skjer det jo så masse ja, "prating" og smiling/fliring... arti! Åja, den ble utsatt.. kjedelig det da, men de vet jo ennå ikke om det er smittsom hjernehinnebetennelse hun døde av. Lille Teodor holder seg helt sikkert frisk uansett:) Er han blitt stor nå? Du vet kanskje ikke, siden han ikke har vært på 3mnd kontrollen ennå. Vi var når Oda var 2mnd og 3 uker, da var hun 5435gram og 56cm lang. Opp 3kg og 13cm fra fødselen, bra det :D

Har ikke kommet meg på noen av treffene siden sambo har fri hver mandag, vi har så masse annet vi styrer med da. Ellers koser jeg meg med kafeturer, trilleturer, besøk og noen dager er vi bare hjemme å koser oss! Har du vært på noen av treffene? Var på julebord med jobben min forrige helg, det var artig :) kjempegodt med et par glass rødvin igjen, hadde god effekt! Var dere på julebordet til Bjørn på fredag som var? Sambo var, men jeg orket ikke...;)

Du får kose deg, litt guffent vær idag... håper det kommer litt julesne snart!

Skrevet

Vi hadde ingen reakjon etter 1. vaksine.... hadde litt feber en uke etter, men det regner jeg med var forkjølelse.

Jeg sang bæ bæ lille lam til tulla så hun gråt nesten ikke heller. Gruet meg også noe voldsomt, hadde overhode ikke lyst til å være der, men sambo kunne ikke den dagen. GIKK OVER ALL FORVENTING. Det er sjeldent man sann drømmer.....

Skrevet

Min ble ikke syk i det hele tatt!!! Han ble bare litt mer trøtt så han sov litt mer!! Det gjaldt både første og andre sprøyta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...