Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Sønnen min er 7mnd. Han får fast føde. Både grøt og middag. Men jeg bare lurer: er 3timer mellom hver gang han får mat for kort tid?? Kunne dere som har barn i lik alder og gir det samme, skrivd opp mat-planen for en dag til deres barn....Er skikkelig skepisk her........Tuuuuuusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Kan noen være så snill å hjelpe meg litt.......plis..... HI
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Bare lurer...spiser han ikke når han er sulten, da? Da reguleres vel tiden av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jo det gjør han jo også. Men jeg pleier ikke å la det gå så lang tid at han til slutt "dør" av sult før han får mat....Greit å han en liten plan.....Han er som sagt 7mnd....Er 5 måltider i løpet av en dag for mye??
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Har ikke startet med fast føde enda,men 5 måltider høres da ikke mye ut??
Jerry 82 Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Heisann! har en gutt på snart 6 mnd som nå får 4 måltider iløpet av en dag. (+et nattmåltid, kun flaske). Til frokost får han melk og grøt, lunsj melk og frukt, middag melk og grønnsakspure (skal prøve middagsglass etterhvert), kvelds grøt og melk. Han hadde lenge 5 måltider iløpet av dagen, men når jeg begynnte med litt mer fast føde til hvert måltid gikk han ned til 4 måltid. Er gutten din stor da? Jeg har en stor gutt, og han trenger mye mat, har lært at det er ikke vits å stresse så mye med denne maten, det går seg til etterhvert. Og det er nok lurt å gi mat når han er sulten ja, så regulerer han det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå