Gå til innhold

Hjelp meg litt, plis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 7mnd. Han får fast føde. Både grøt og middag. Men jeg bare lurer: er 3timer mellom hver gang han får mat for kort tid??

Kunne dere som har barn i lik alder og gir det samme, skrivd opp mat-planen for en dag til deres barn....Er skikkelig skepisk her........Tuuuuuusen takk for svar:)

Skrevet

Kan noen være så snill å hjelpe meg litt.......plis.....

HI

Skrevet

Bare lurer...spiser han ikke når han er sulten, da? Da reguleres vel tiden av seg selv?

Skrevet

Jo det gjør han jo også. Men jeg pleier ikke å la det gå så lang tid at han til slutt "dør" av sult før han får mat....Greit å han en liten plan.....Han er som sagt 7mnd....Er 5 måltider i løpet av en dag for mye??

Skrevet

Har ikke startet med fast føde enda,men 5 måltider høres da ikke mye ut??

Skrevet

Heisann! har en gutt på snart 6 mnd som nå får 4 måltider iløpet av en dag. (+et nattmåltid, kun flaske). Til frokost får han melk og grøt, lunsj melk og frukt, middag melk og grønnsakspure (skal prøve middagsglass etterhvert), kvelds grøt og melk. Han hadde lenge 5 måltider iløpet av dagen, men når jeg begynnte med litt mer fast føde til hvert måltid gikk han ned til 4 måltid.

Er gutten din stor da? Jeg har en stor gutt, og han trenger mye mat, har lært at det er ikke vits å stresse så mye med denne maten, det går seg til etterhvert. Og det er nok lurt å gi mat når han er sulten ja, så regulerer han det selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...