Gå til innhold

Noen som har hatt problemer ang p-sprøyte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som at det er mange som sliter med å få syklusen på rett kjøl igjen etter å ha brukt p-sprøyte. noen som har opplevd dette?

Skrevet

jeg la dette innlegget her fordi jeg selv brukte 1 1/2 år på å bli gravid grunnet denne sprøyta. tenkte at det kanskje også var andre som hadde samme problem. var hos spesialister på sykehuset og fikk da beskjed om at denne skulle aldri vært på markedet.

Skrevet

Vet at mange sliter uansett om det er p-piller eller p-sprøyte! Alt avhenger på hvordan kroppen har reagert på tilførselen av hormonene, og hvor fort den ordner opp selv. Noen får mensen raskt tilbake, mens andre bruker over 1 år.

Skrevet

Jeg hadde brukt den et par år,men begynte plutselig å få masse blødninger som ikke ville stoppe,så jeg bare kutta den + at jeg var singel og trengte den ikke mer. Tok meg 3-4 mnd åf å tilbake mensen,og da var den stabil med èn gang,og jeg hadde EL. Jeg traff han jeg er gift med 3 noen måneder etter jeg fikk tilbake mensen,og ble gravid etter ca 1mnd. (mista like etter) Etter det tok det laaaang tid å lykkes,over 1,5 år,men det var nok ikke sprøyta sin feil da. (mista netoop den spiren i MA,får se hvor lang tid det tar denna gangen da)

Greia er at man reagerer så ulikt på de forskjellige prev.metodene(piller,plaster,sprøyte m.m),noen har bare gode erfaringer og null problemer,mens andre sliter no jævlig. Det som ødela for meg sist gang tror jeg var 2 brett med minipillen cerazette,tok de fordi vi skulle ha pause i prøvinga,men måtte slutte pga bivirkninger. Mensen brukte flere mnd på å stabilisere seg etter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...