Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 klarer ikke engang å holde babyen inntil meg, så vondt gjør det i det ene brystet... Skjønner det sannsynligvis er en melkekjertel, men er det spreng eller betennelse? Hjelp! Bør jeg ringe lege eller går det over hvis jeg bare ammer masse?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 dytter denne og håper at noen vet
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Du bør komme deg til legen med en gang. Det kan være en tett melkekjertel som har utviklet seg til abscess. Hvis det er det må den tømmes. Uansett hva det er bør du undersøkes av lege! En skal ikke gå med store kuler i brystet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 eller så kan du prøve følgende: Kle på deg GODT ! Legg deg under dynen, sov og sørg for å ha ro ! (dette en dag ca). Før du legger deg går du i dusjen, ta varmere og varmere vann, så varmt at du nesten brenner deg, og masser med babyolje, olje, massasjeolje ja hvilken som helst olje, masser og masser. Det gjør vondt, men som regel tar du knekken på betennelsen da. Har hatt dette 6 ganger, så vet hva jeg prater om. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Glemte å si at dette er KLASSISKE symptomer på en påstartende eller allerede betennelse. Oftest holder det å gjøre som jeg sa i innlegget over, men om du ikke er bedre i morgen kveld, drar du til legen. Pleier å ta en til to dager hos meg. Jeg får feber, skjelver, hodepine og blir RIKTIG dårlig ! Føler med deg !
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 glemte enda en ting, sørg for og så og si konstant ha tømt brystet for melk.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Jeg ville gått til legen. Bedre å ta en tur for mye...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 bedre å prøve hjemme først, antibiotikaen man får kan senke melkeproduksjonen en del, så jeg ville prøvd å kvitte meg med den først, det funker 9 av 10 ganger, men dette er helt opp til hver enkelt lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Ei venninne av meg prøvde hjemme først. Det holdt på å koste henne livet. Ikke for å skremme, men hovedinnlegger skriver tross alt at hun har en "diger kul i brystet". Det høres ut som mer enn en tett melkegang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå