Gå til innhold

Vel overstått julebord...=)

Anbefalte innlegg

Da er julebordet ferdig, ble ikke så altfor fuktig for meg (iforhold til mange andre der...hehe), men det var en koslig kveld, uannsett.

Er ikke så altfor lett å bestille cola akkuratt, det tar utrolig mye lengre til enn halvlitere...*Ler* Men men, det gjør jo ingenting!! Endte med noen øl og ett par tequila shots, det kan jeg leve med!!!

Gratulerer til alle som har testet positivt, så det var noen her!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7422050-vel-overst%C3%A5tt-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på julebord forgje helg og helgen før, og jeg prøvde ikke å la vær å drikke, men det ble bare ikke til...jeg hadde ikke så lyst.

Kanskje jeg begynner å bli voksen og ansvarlig ;o) haha....

Føler meg i hvertfall veldig klar for mamma-rollen, så satser på at ting går i boks denne mnd, siden jeg har vært flink å ikke drukket noe særlig o.l.

Er jo tross alt i 5 pp.

*snufs* Bare jeg som ikke har fått dra på julebord....:-(((( Jeg åsså vil! Men er vel ikke annet å vente når en ikke har jobb og bare er kvasi-student(studieopphold).... Og mannen min sin jobb er kjip og spanderer ikke på konene:-( Hmpf! Ja ja,hva skal jeg egentlig på julebord å gjøre??? Jeg er avholdsmenneske og jeg spiser ikke rødt kjøtt,bare kylling/kalkun og fisk... Æsj, jeg er patetisk! *geper*

Betaler ikke jobben til mannen din for konene?? Det er dårlig ass!!!! Nei, de fleste julebord blir jo dominert av fyll, så man kan jo spørre seg.. Men noe av poenget er vel at man skal bli kjent med hverandre utenfor jobben, og da syntes jeg konene er et must jeg altså.. Men men... Sån er det!! Overlever vel uten det å!! *ler*

Men personlig syntes jeg alle samboere/koner burde være på lik linje med arb. takerne i julebordsesongen!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...