lilleklums Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Veit ikke helt hva det beyr, men jeg har hatt smerter nederts i magen, de hvor livmora er i snart to uker tror jeg. Noen som veit hva den kan bety?? Og noen som kan forklare meg alle disse forkortelsene?
attpåklatt!! Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei!! Har dyttet opp en liste til deg... lykke til...
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Det kan være mensen som er på vei, eller så er det en graviditet på gang! Håper det siste for din del! Når forventer du mensen da? Lykke til ;o)
lilleklums Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Mensen skal ikke komme på minst en uke neda. Kanskje to. Har nettopp slutta på pilla og fikk mensen to dager etter. Så jeg veit ikke helt når den kommer neste gang! Men har fått treg mage så kan jo håpe:)
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Kan være eggløsning på gang ;o) Må bare si at det kan ta litt tid før syklusen kommer i orden etter p-pillebruk! For å trøste deg litt så sies det at man er ekstra fruktbar etter p-pilleslutt. Så bare kjør på! Lykke til!
Serial mom Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Sikkert livmora di som begynner å våkne til livet igjen,etter å ha vært i dvale når du har gått på p-piller,den jobber ikke like hardt da,ser du! En del merker at de får mer menssmerter når de ikke bruker p-piller,fordi p-piller demper slike plager,helt normalt. Eller: du kan være heldig å være gravid allerede,men synes det var vel tidlig med symptomer om du har hatt det sånn i 2 uker allerede,men hvem vet!? Lykke til!
lilleklums Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Ingen store forhåpninger om noe på gang enda. Har innstilt meg på at det kan ta veldig lang tid akkuratt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå