arny Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Bestilte en Teutonia S3 med tilbehør i slutten av september men har fremdeles ikke fått vogna. Er det noen som har erfaring med leveringstid derfra? Det ble sagt at det var 6-8 ukers leveringstid og det skulle være i midten av november. Begynner å få litt panikk nå for det er bare dager til tulla skal komme.
mammmamia ** Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bestilte Mistral derfra i våres og det tok 9 uker til den kom... Har du sendt dem mail og spurt da? De er ganske trege altså, men du burde jo hatt den da...
arny Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Har mailet opptil flere ganger men de har ikke svart på de siste mailene. Kanskje det er litt treghet med forsendelsen pga julerushet? Ble vognen din levert på døren eller hvordan fikk du den?
vårspiren Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bestilte en Quinny buzz med div. tilbehør samt en maxi-cosi tobi (bilstol) derfra i forgårs. Fikk en bekreftelse på mail, men ingen beskjed om hvordan jeg kunne spore forsendelsen. Så jeg tenkte jeg skulle sende dem en mail og høre hvordan jeg får vite når varene har kommet fram. Noen som vet slik at jeg slipper å sende mailen?
mammmamia ** Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Jeg fikk den levert på postkontoret... Kan godt være det er mye trafikk både i Tyskland og på tollkontoret pga julerushet ja, men får krysse fingrene for at du får den i tide da :-) xxxxxxxxxxxxxx Linneas_mamma: Jeg vet faktisk ikke om du kan spore den opp før den kommer til Norge i hvertfall..! Da får du brev fra Tollvesenet med sporingsnummer som du kan sjekke... Men du kan jo sende dem en mail, når du får mail fra dem om at vogna er sendt tar det gjerne i underkant av en uke før du har den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå