Gå til innhold

til: Spira -termin 090807 ca?


Anquor

Anbefalte innlegg

hei hei :)

ser vi har termin ca samtidig! ;)

det varierer med hvilken terminkalkulator jeg bruker

men enten 10.08.07 eller 08.08.07

men hadde vore artig å holde kontakt med en som er der jeg er ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også termin 08.08.07 eller 10.08.07 - alt etter hvilken terminkalkulator jeg bruker..

 

Har "lett" litt etter andre som har samtidig med meg.

 

Jeg er forøvrig førstegangsgravid, 23år og spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy å se at der er flere!! :)

 

førstegangs gravid her også, forøvrig ikkje planlagt, men litt koselig også ;)

 

20 år her, er 21 når lille nurket blir fødd ;)

begynner å gle meg litt nå :)

 

så hvordan er formen?

bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke planlagt hos oss heller..

 

Som en liten morsom detalje da - så forlova vi oss i slutten av oktober, og så testa vi positivt i slutten av november.. Så nå tenker jeg alle kommer til å tro at det henger sammen.. Men vi er glade og fornøyde. Og har to store nyheter til familien min i jula - og to store til svigerfars bursdag i januar..

(Er ikke redd for lekkasje familiene imellom, iom at min bor i Norge og hans i DK..)

 

Jeg er 24når den lille kommer til verden. Og selv om familien nok mener at jeg burde ha tatt ferdig skolen først, så tror jeg det blir fint.

 

Formen er ok. Kjenner antydning til kvalme nå og da. Men det er mest trøtthet og de der ligamentsmertene.

 

Håper på å få så lite plager som mulig, egentlig. Selv om det sikkert er fint med litt bekreftelse på at man er gravid, så foretrekker jeg å slippe kvalmen, i alle fall. :-D

 

Hvordan står det til med deg/dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er der nokon som veit det allereide siden eg er så dårli :/

kvalmen har kapra meg for fult :(

skal på jobb klokka 5 men eg er veldig usikker på korleis det går :/

mamma og pappa min veit det, svigerbror og svigerinde, nokre veninner og ei på jobben.....

 

skal prøve å kome meg ned på apoteket å kjøpe ingefærkapslar no...ugh.....sååå dårli....det kan bli en hard dag på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å bli "ropt" på:) beklager litt seint svar... som eg skreiv litt nerfor her så fridde samboeren min til meg igår..så mer har òg 2 store nyheter å fortella om!:) veldig kjekt det! Har fortalt/forteller om forlovelsen idag og så ska me heller fortelle om graviditeten te jul eventuelt ihvertfall etter siste eksamenen min som er på onsdag... eg blir 24 år og sambo/forlovede blir 30år før den lille kommer (eg i april, han i juni):) hehe

 

e ikkje så veldig kvalm eg...ei venninne av meg sa at det er tegn for å få gutt da...hmm.. ihvertfall så får eg gutt hvis den kinesiske kalenderen her inne på BIM stemmer. Dere da?

 

klemmer:)

 

ps. hvor er dere fra? Stavanger her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angående fødselskartet så er det litt forskjellige instruksjoner på BIM og babyverden

for på BIM så skal vi regne på alderen da barnet blir fødd og på babyverden er det morensalder når barnet ble unfanget....så ifølge BIM skal jeg ha jente og ifølge babyverden skal jeg ha gut :)

 

Eg får vel gi en litt mer skikkelig presentasjon av meg sjølv, Eg er 20 år (blir 21 i februar) Kjæresten min er 27, vi har vore sammen i ca et år no, vi bur på vestlandet og var vel ikkje akkurat sambuarar før,men blir vel det no ;)

Kikar litt på hus/leiligheit som vi vurderar å kjøpe, vi no at babyen skal ha en skikkelig plass å bu :)

 

akurat no er dagane lange og fylte med mykje kvalme og ømme bryst :P so joda, eg kjenner at noko skjer med kroppen.

 

ellers så skal eg til jordmor på torsdag og så går det vel slag i slag der ifrå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande då! Eg har ikkje fått legetime før 12.jan... ringte ein privat klinikk for å høyre om eg kan gå der på privat UL, men det var fullt der før jul... men om det bler ledig så ska hu ringa meg:)

E på jakt itte leilighet me òg, men har nok ikkje råd til å kjøpe ennå... akkurat nå bor me i kjellaren te foreldrene hans... går greit det, men me skal finne et eget sted før den lille kommer.. kanskje me bor her någen måneder te for å spara litt penger då. Har jo god tid ennå sånn sett... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har fått legetime 11 januar :)

då skulle vi måle magen og høre etter hjertelys og fylle ut papir og sånn :)

gler meg masse!! :)

e var på innvendig UL i veke 5 for å sjå kor langt eg var på veg :) men det ligna berre på ei lita rosin :P

 

eg har nokre fantastiske foreldre som har tenkt å hjelpetil litt med huskjøp og sånn, tenker med på 2mansbolig eller noko lignande :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har eg vore på jobb og det gjekk overaskande bra! :)

sitte å ser på dokumentaren på TV2 no om ho som har to livmorer med tvillingar :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 10.08.08. gøy om vi alle kunne holde et øye med hverandre. stor klem til dere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig :)

ja det er kjekt å holde følge med noen på samme stadie, særlig siden ting forandrer seg fra uke til uke :)

du mente vel at du har termin 10.08.07? og ikke i 2008? hehe

 

håper vi holder kontakten :)

kanskje alle kan presentere seg litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! Eg fekk bare med meg de siste 5 min av den dokumentaren igår...synd for eg ville gjerne sett heile!

Eg har ikkje tid te å sitta og chatta her idag sjøl om eg gjerne vil..har nemlig ein grusom eksamen imårå i ex.fac lingvistikk (den er på norsk) og franskdel (som skal skrives på fransk oui,...).. men det e heldigvis siste eksamen før det e juleferie. Eg satse bare på å stå... sov så lenge idag..klarte bare ikkje å stå opp..sov vel ca 10 timer! Oi.. trøtt ja. Men det va herlig...så må prøve å lesa og sånt nå når det e dagtid og heller legga meg litt tidlig ikveld sånn at eg får sovt litt før det e eksamen (de to siste eksamenene hadde eg bare sov 2-3 timer før og det va grusomt, då måtte eg sove når eg kom hjem fra eksamenene igjen..).

 

men ellers så begynne eg på 7.uke idag ifølge BIM .. (6+0) og det e jo kjekt...går framover:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah examen ja,jeg skal krysse fingrene for deg! :)

*krysse*krysse*krysse*krysse*

går nok bra!

og lykketil! :)

 

ja kjenner at søvnbehovet stiger her også.....er bare såååå godt å sove "litt" til :P

og når jeg er på jobb så lengter jeg etter senga :P

idag skal vi fram og fortelle svigers ;o har kjøpt en bukett blomster og greier :P

håper på positiv respons da :)

vertfall siden alle andre har vert så positive!

sa det til sjefen idag, og han ble skikkeli gla, ga meg en klemm og greier.....må si jeg ble litt overaska :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...