Gå til innhold

April: Dritt helsenorge!!

Anbefalte innlegg

Å... jeg er så lei at jeg bare vil legge meg ned å grine!!

Vi er vel på 5. uka nå med venting på legetime hos sykehuset, som skulle gå såååå raskt! Først ringte jeg i tre uker for å vite om de hadde fått henvisningen, så fant jeg ut at de satt meg over på feil barneavd! Ringte den andre, de hadde mottat den, den dag i dag, ligger den fremdeles inne hos legen til prioritering! Og vi fikk hvertfall ikke time før jul, så hun satt meg over til den andre avd (i en annen by) for de hadde sikkert tid. De hadde hvertfall ikke tid, og da måtte jeg uansett til fastlegen å få ny henvisning og legen deres måtte prioritere den der også!! Så nå ringte jeg og krevde ny legetime hos fastlegen!

Er så drit hakkenes lei av hele forbanna greia!!!!

Saken er at natalie kasta opp skikkelig igjen i helga, hosta hennes er blitt verre igjen, og vi kommer oss ingen verdens plass med noen ting!!

( det er ikke spysjuke siden dette er 5. gangen på 3-4 uker hun kaster opp! )

*phu... utblåsning*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7421705-april-dritt-helsenorge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff..stakars dere!! Vet så godt hvordan det er å vente,å vente.

Men en ting jeg har fått vite av all denne ventinga er det:

Hvis fatlegen henviser dere en eller annen plass, så få han til å skrive på henvisninga at det er en prioritering sak, da skal hun komme inn fortere.

Fikk beskjed av de på øre,nese,hals her siden vi fikk så sent time,at hadde fastlegen skrevet at det var en prioriteringsak og siden det allerede er barn som uansett har kortere ventetid enn oss voksene,så skal det gå forter,men fastlegen må skrive det på henvisningen,eller få fatlegen til å ringe dit han har henvist dere og si ifra.

Håper de finner ut hva det er med snuppa,har de noene anelse hva det kan være?

Det visste jeg ikke.. tusen takk, skal si fra til legen i morgen jeg. Kanskje vi har ett håp..

Nei vi har ikke aning om hva det kan være, hun drikker ikke melk mere, men nå skal jeg kutte ut alt som har melk i seg. Og så skal jeg skifte vaskemiddel... Tror ikke det har noe med det og gjøre.. men når vi ikke kommer noen vei med legen, så får jeg bare prøve meg frem selv da...

Har jo prøvd litt smått å følge med på hva hun spiser og om det blir noen endring.. Men det er ingen dager hun er spesielt bedre eller verre.... litt er det jo, men ikke så mye.

Stakkar lille natalie! Har hun fått en penicillinkur da? Hun kan jo bli kvalm av slim og slikt fra luftveiene siden hun hoster slik... Odin var veldig mye syk, og det ble aldri gjort noen ting. Til slutt forlangte jeg att han skulle få en bredspektret penicillinkur, for å prøve å bli kvitt all dritten han ha i kroppen. Har ikke vært syk på den måten siden da. Bare ett tips. Er ikke alltid infeksjonene gir utslag på feks crp prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...