Gå til innhold

Strammer til i magen men ikke kynnere

Anbefalte innlegg

Noen lignende?

Det røsker, strammer og river i magen uten at det er særlig vondt. Ikke kynnere for det har jeg også og da strammer hele magen seg mer på en måte. Dette er mer lokalt.

ja, ja... Kanskje bare jeg som er så desperat etter å kjenne antydning til at noe er på gang at jeg har jukse-kynnere. den er vel ny...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7421677-strammer-til-i-magen-men-ikke-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, du er ikke alene om å lete etter "smerter" eller annet.

Jeg lurer så fælt på hvordan mensmurringer er jeg. Har heldigvis aldri vært plaget med særlige smerter under mens. Har stilt inn klokka etter den. Når den har kommet så har jeg kanskje fått noen små tak i magen som går fort over. kanskje 5 tak dag 1 på mensen. Er dette mensmurringer???

Nei, det ville jeg kjent igjen. og såvidt jeg husker sitter det oftest i korsryggen hos meg i hvert fall.

Dette er nederst i bekkenet, der hvor det bitte lille hodet har sittet festet et par uker nå. Kanskje det rett og slett er baby som beveger litt på hode/hals. Begynner vel å blir litt lei av den stillingen han også :)

Omtrent sånn hadde jeg det igår. Det sprengte liksom nede i bekkenet, uten at jeg hadde kynnere. Fant til slutt ut at det må være babyen som beveger hodet der nede/presser hodet lengre ned. Er jo ikke såå god plass der nede, derfor merker vi det sikkert så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...