Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg kødder ikke. Hvis jeg slipper ut magen, ser det helt fjernt ut. Føler at jeg må gå å stramme inn magen hele tiden når jeg er ute blant folk for ikke å få spørsmål om jeg er gravid igjen.. Jeg kan ikke huske at det var sånn med førstemann! Har hørt noe om at kiloene med nr. 2 sitter mye bedre, men jeg er normalvektig ellers, bare den sinnsyke ekle magen som ser ut som det har kommet for å bli........ Jeg ammer + gir mme pga at jeg har lite melk. Hadde jeg ikke ammet hadde jeg seriøst sluttet å spise! Tok det lenger tid for dere med flere barn?
firemerkersmør Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har bare en. 6 mnd siden han kom, og jeg ser nok fortsatt litt gravid ut. Slanket meg og starmmet opp endel nå de siste 2 mnd. Før det så jeg seriøst gravid ut. Magemusklene er nok veldig slappe, så tror bare det er trening av de som hjelper. Hjelper desverre ikke å slutte å spise :-(
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 har bare en, men mamma sa hun så høygravid ut 3 mnd etter den andre fødselen. Tok mye lengre tid og mer arbeid å få bort magen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg holder rekorden, er snart 8 mnd siden, nå. er tynn alle andre steder enn magen, rumpen og lårene. Ser 45 mnd på vei ut. Ingen stramme klær her i gården!
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Kjenner meg igjen i det du skriver. Og nå som jeg ER gravid igjen, så har magen vokst noe sinnsykt fort, og jeg ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei (er bare 10 uker) Snuppa er nå 5 mnd, og jeg kom meg ikke ut av mammabuksene mine mellom disse graviditetene.....Har lagt merke til at det er mange som titter litt ekstra på magen min, men ingen som tør å spørre *hehehe*
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hehe..45 mnd på vei ut :-)... Men det er ganske frustrerende synes jeg. Spesielt nå i jula hvor man kanskje skal ha kjole eller noe annet fint. Prøvde en silketopp på Vero Moda i forrige uke. Yeah right, hvordan fremheve alt du egentlig vil skjule... Begynte å trene i forrige uke, så nå skal jeg trene til jeg ser "mannen med ljåen" fremover... Jeg har fått tildelt den flotte kroppen hvor beina er som pipestilker og hoftene er fraværende, men hver eneste kilo legger seg på magen eller overkroppen så når jeg ser ut som en gravid boler frister ikke akkurat stroppekjolene for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Oi, det var tett....Jeg må ta en graviditetstest snart for å være helt sikker. Hadde vært superkjipern hvis jeg var gravid for da hadde jeg fått 3 barn under 3 år... :-s
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 3,5 mnd siden jeg fødte og samme her, får spm stadig om jeg er gravid....ikke moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå