Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei folkens er bare 29 uker på vei, men svær, tung og vondt i bekkenet. Sover meget dårlig oppe og tisser 8 9 ganger til natten. Ellers jobber jeg 50%, skal til legen imorgen og vurderer sterkt om jeg skal spør om å få utvide sykemeldingen fra 50% til 65%. Sitter og griner for den minste ting og er lei av ikke å kunne vaske hus og støvsuge selv, dette bare på grunn av det .....bekkenet som gjør så ....vondt. Beklager sytingen, måtte bare få ut litt frustrasjon sorry. Andre som kjenner seg igjen?
SpongeBob Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jepp. Men jeg er heldigere enn deg, bare to uker igjen på jobb...
catine Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Vet akkurat hvordan du har det. Er selv i uke 30- er utrolig sliten og trøtt. Kroppen kribler liksom når jeg er på jobb fordi jeg er så sliten. Har bare 2 uker igjen på jobb før vikariatet mitt er slutt, men vet ærlig talt ikke om jeg engang klarer å holde ut så lenge, så jeg er også itvil om hva jeg skal gjøre..
Taram har gutt&jente Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Spør om å få utvidet sykemeldingen du! Men - er det bare du som skal gjøre husarbeid hos dere da? ;-) Jeg er straks 33 uker og har overlatt det meste av husarbeidet til samboer - nettopp pga bekkenet, og mye kynnere når jeg bøyer meg og reiser meg opp igjen. Du er gravid, du skal hvile dersom du har vondt, mannfolka må værsågod ta sin del av jobben. Svangerskap og husarbeid kan ikke sidestilles, men all den tid det er vi som må ta svangerskapet må mennene ta det de kan ta. Jeg er forøvrig bedre i bekkenet nå, snart 33 uker. Hadde mest smerter i lysken og dette ble bra av massasje. Hva slags smerter har du?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 mannen tar sin del av jobben og går tur med voven om kvelden, er smerter i rumpemuskelen og nedover benet og stikninger fremme. Låg og med kraftige kynnere i hele natt, har heldigvis gått over. Fungerer tålig bra 4 5 timer til dagen så setter smertene i gang for alvor, synes synd på manne min jeg(ikke sex på nesten 2 måneder nå pga av kvalme og smerte)Satser på at ting vil bedre seg med mer sykemld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå