Gå til innhold

Juni: Rulle og sitte!


mamma_74

Anbefalte innlegg

Her i helgen begynte tulla å rulle fra mage til rygg også, så nå ruller hun frem og tilbake begge veier. På lørdag klarte hun å sette seg opp flere ganger også. Hun heiser seg opp på alle fire, så smetter hun høyrebenet inn under seg, og vips! så sitter hun:-) Balansen er det så som så med, men hun satt opp til et halvt min omtrent før hun deiset sidelengs i bakken:-) Gøygøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så flink hun er :) Kjempe artig at juniungene er begynt å sjekke terrenget nå :D Synes bare det er ei bittelita stund siden vi skrøyt over at de kunne løfte hodet sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min begynte å rulle fra mage til rygg, og fra rygg til mage forrge uke. Når du skriver at hun ruller frem og tilbake begge veier, mener du da at hun ruller både mot høyre og mot venstre? Min ruller bare i en retning enda. Han ruller til venstre når han ligger på magen, og til høyre når han ligger på ryggen. Da kommer han seg ikke tilbake, men ruller seg bortover i en retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med begge veier mente jeg rygg-mage, mage-rygg:-) Jeg er jommen ikke sikker på det med retningene... Jeg tror hun gjør det begge veier, men det må jeg ta en sjekk på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er:) Mathias snur seg fra rygg til mage (mot venstre) og en sjelden gang mage til rygg (mot høyre) Opp på alle 4 har bare skjedd noen få ganger, og sette seg opp selv på gulvet har det ik vært antydning til enda:) eller...han har gjort d i vogna da...men da har jeg hatt et pledd under ryggen han har ikke satt seg opp fra flatt liggende liksom...:) han setter seg også opp i vippestolen nå...har mått ta ned ryggen for at han ik skal komme seg opp så lett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...