Gå til innhold

Hvor lenge er ditt barn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

H*n er der fra 08.00 til 16.00.

Synest dere det er lange dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg er helt passelig. Omtrent som her...han leveres gjerne klokka 06.45 for da drar pappa på jobb, og da henter jeg ham rundt 15.00tiden. Blir han levert nærmere 8, drøyer jeg gjerne til nærmere 4 med å hente ham å.

Skrevet

Nei, det er helt vanlig det. Sånn må det ofte bli når man jobber begge to. Jeg studerer hjemme, så snuppa her er som regel bare 6-7 timer i barnehagen. Noen ganger bare 4-5 timer.

Skrevet

Jobber turnus jeg så når jeg har tidleg vakt leverer pappaen 07.30 og jeg henter 15.00, jobber jeg sein er hun der fra 10 til 16.

Nå blir jeg sykmeldt fram til neste kommer så da blir det vel korte dager fra ca 10 til 15, passleg det:-)

Har fast fri 1 dag i uka, men blir avogtil 2...

Skrevet

Jeg studerer hjemme så han er i barnehagen fra ca. 9.00 til 15.00 Syns vi er veldig heldige der (=

Skrevet

nuppa mi har bare 2 dager i uka og er da fra 7.15 til 15.15 ene dagen og 9.30 til 15.15 andre dagen.

Skrevet

jeg er sykemeldt og er husmor om dagen så det blir korte dager for berta vår på 2 ( i morgen) ca 10 til 1500. er der hver dag med unntak synes det er viktig for henne å gå der og dessuten er det kanskje litt kjedelig å bare være sammen med mamma hele dagen da.

Skrevet

Er hjemme i permisjon med minste enda, så leverer henne i 9.30 tiden, henter henne alt fra 14-16.30. Vanligvis hentes hun kl 15, men noen mandager er jeg på babykino, og da hentes hun ikke før 16.30. Gruer meg til hun får dager fra 8-17, syntes det er lange dager..

Skrevet

Junior har hatt veldig variable dager. De dagene jeg har fri eller skal lese hjemme, leverer jeg han i hal 10 - 10 tiden.

Vanligvis leveres han 8.

Henter han som regel hal 4 - 4.

Etter nyttår går jeg ut i mamma perm og da skal han gå 60%. Første tiden blir det vel til at pappan leverer 8, regner med det blir fornærmelser når han ser babyen får bli med meg. Etterhvert kommer vel jeg til å levere ham å da blir det i hal 10 tiden igjen.

Skrevet

Lillegutt er ca 5-6 timer i barnehagen. Han går der 3 dager i uka.

Akkurat nå er jeg hjemme i permisjon, så da blir det litt kortere dager.

Skrevet

7:30-15:30, dvs 8 timer

Skrevet

Dette var interessant lesing. Jeg antar at de som har barna sine "normalt" lenge i barnehagen ikke har tid eller ork til å være så mye på nettet? Jeg er i permisjon og største barnet vårt er i barnehage 7-8 timer hver dag. Og jeg har inntrykk av at hun er blant dem som er der kortest.... Men på denne listen kan nesten alle rapportere om enda kortere dager!

Skrevet

0650-1530/1630

Er alt for lenge, han er sliten og trøtt, men det er desverre bare slik det må være når mammaen må holde sengen og pappaen pendler.

Det er heldigvis ikke for alltid at det kommer til å være slik.

Heldigvis for oss trives han kjempegodt. Men regner med at det blir kortere dager etter at babyen er født og jeg er blitt bedre.

Skrevet

0730/0800 - 1600/1630, blir fort ni timer. Både mammaen og pappaen har en times reisevei til jobb, så vi har ikke noe valg.

Skrevet

Fra kl.7 - 15.15.

Skrevet

Både 2 og 3 åringene er i bhg fra 8.15 til 15.00

Mini har 60% plass og minsten 100%

Skrevet

Fra 08.30 til 15.00 er han der nå som jeg har permisjon.

Han koser seg, og det er ikke vits i å hente tidligere for da er det soving og fruktspising og da vil han ikke være med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...