Katta i sekken Skrevet 15. desember 2006 #27 Skrevet 15. desember 2006 Det er godt ja, men trodde ikke man kunne bruke dildo når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #28 Skrevet 16. desember 2006 Hei jeg har også hørt at eb ikke skal bruke dildo når en er gravid, iallefall ikke inni seg.. og ikke for hardt. men vet dere hva som er skikkelig godt? Elektrisk tannbørste, helt forsiktig på klitoris, kjempedeilig.. er til å anbefales.. signerer anonym jeg..
simasefa -8 juni- Skrevet 16. desember 2006 #29 Skrevet 16. desember 2006 er visst vibrator som ikke er å anbefales til innvendig bruk under svangerskapet... men dildo går fint! blir jo som å pule på "vanlig vis" ikke noe risting inni liksom:)) men vibrator på klitoris og sånn er jo bare braaaaaaa!!!! og kan jo bruke vibratoren uten å skru på vibben når den brukes inni:)))))
Som Natt & Dag Skrevet 17. desember 2006 #30 Skrevet 17. desember 2006 Det hersker en del uenighet om dette med dildo/vibrator under svangerskapet, jeg snakket med min JM om dette under første svangerskap og hun sa følgende: Så lenge det er godt for mor er det godt for barnet også, dette gjelder både leketøy og normal sex. Alikevel tror jeg ikke at jeg ville ha brukt vibrerende egg (spesielt ikke et fjernstyrt ett hvor min kjære har kontrollen), jeg ville heller ikke ha hatt maks vibrasjon på vibrator innvendig, utvendig derimot, ja takk Ved bruk av normal dildo er det vel bare viktig at man ikke blir for hardhendt og 'bunnstøter' for hardt, det er neppe bra for livmoren, ikke er det godt heller. Men bruk sunn fornuft, vær forsiktig, og vær ekstra nøye på hygienene på leketøyet (bruk helst spesial rensemidde,l eks Invit Hygiene, eller vask lekene grundig med såpe og vann. Selv bruker jeg Invit Hygiene etter endt lek, og tørker lett over leketøyet før bruk med en intimserviett for å bli kvitt støv/rusk fra skuffen. Men jeg tror at det aller viktigeste når det kommer til bruk av leketøy (i og utenfor svangerskap) er at man er komfortabel med det, ikke bruke leketøy fordi partner vil, eller fordi venninner og 'alle andre' gjør det,.... Gjør det som faller naturlig for dere, og som føles godt for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå