Gå til innhold

litt om SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe! har dere prøvd å la typen slikke dere samtidig som han bruker dildo på deg???

ANBEFALES!!!!

heeeeelt utrooolig digg!!!!

mega heftig altså:))

må prøves:)

men jeg er litt flau i offentligheten så derfor må jeg vere anonym nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er liksom ikke noe nytt her i gården;) hihi

Skrevet

når du skiver under med anonym så er ikke jeg trygg på at du er en jente som skriver innlegget.....

jeg svarer derfor med samme mynt som anonym.....

Skrevet

hmm...dette har vi ikke prøvd nei..

har ikke dildo så det er nok grunnen..heehhehe :P

Skrevet

javel da, så er det meg som er hi:) siden noen tvilte på kjønnet mitt:))

JEG LIKER DILDO SEX!!!! ¤rope rope¤

sånn, nå er jeg ute av skapet:)

Skrevet

Finnes det ikke egentlig egne sider for slike innlegg som dette?

Hva har dildosex med 2. trimester å gjøre?

Skrevet

henger meg på og sier mmmmm Ja takk :D

Har foresten akkurat bestil meg noen nye leker og slikt, så jeg sjekker posten med stor iver for tiden :D hihi

Skrevet

men desverre blir det lite slikk på meg fortiden, min kjære synes jeg smaker så annerledes nå som jeg er gravid, Han sier at jeg ikke smaker vondt, men jeg smaker heller ikke 'meg' og han synes ikke smaken smaker sex.... *cry* savner den delen av sengekosen....

Skrevet

Til anonym:

hihi- jo, i min feighet for å vise nicket mitt, skrev jeg innlegget her på andre trimester, så jeg kunne være anonym!!!

ikke sant anonym? det kan vere fint å vere anonym?

:)))))

Skrevet

Min samboer har også sagt at detsmaker annerledes av meg etter at jeg ble gravid. Hva i alledager er dette? Hvorfor er det sånn? Noen som vet? Når temaet først ble nevnt liksom...

Skrevet

til tristane:

hvor bestiller du sånne gøye ting da?

jeg vil ha til juuul!! :)) må friske opp "garderoben" litt nå synst jeg:))

Skrevet

Det er en veldig braaaaaaa ting :)

Synes sex har alt med svangerskap å gjøre... Er jo koselig å vite at samboeren fortsatt synes at en et opphissende når en selv føler seg litt dass....

Skrevet

ja, helt enig:)))

tidligere i dag når jeg skrev innlegget var jeg i super duper kjempe godt hummør ( vet ikke hvorfor:)

skrev her på bim, og bare satt og smilte:))

så jeg tror jeg ville fortelle til alle som leser at det er kjempe deilig å få sånn av samboeren sin:)) måtte jo dele mine gleder med andre:)))

hihihi!!!

og det er jo forresten et bra alternativ når magen begynner å komplisere misjonærstillingen:) hehehe:) må prøve litt forskjellig når en er gravid:) tid for nytelse-- er jo kjempe viktig for vellværet:)

Skrevet

Jeg pleier å handle fra Erotikknett.no, de har mye fint i shoppen sin, og mye av varene har omtaler, testet av enkelte av oss som henger rundt forumet deres... :P

Veldig kjekt med et stort testpanel, dessuten er det alltid noen som har erafring med det ene eller andre, så har man spørsmål er det stortsett bare å spørre i forumet, det er masse hyggelige mennesker der.

Jeg handler leketøy, oljer, glidemiddel og rensemiddel til mine leker fra shoppen der 2-3 ganger i året, pakken kommer i oppkrav,og er helt diskre (damene på posten skulle bare vite hvor mye morro som er i mine anonyme pakker :P hehe)

Skrevet

å jippi!!! skal sjekke ut med en gang:)))) kjøpe pakke til oss til jul:))

hvor lenge pleier det å ta før det kommer etter du har bestillt da? :) :) :) :)))))))))))))

Skrevet

alt fra 3 dager til 10, litt avhengig av posten.... o_O

Skrevet

Jeg spurte Jordmor og andre damer jeg kjenner som har barn, ingen hadde noe mer fornuftig/logiskt svar på dette enn at utflod og bakterieflora er annerledes under svangerskapet....

Skrevet

æ lar ikkje samboern min få lov te dt engang æ...e så plaga me utflod og e ekstra følsom der nede...så han får ikkje lov:p men ellers e det veldi DEILI!!!!

Skrevet

tenkte å hive meg på her med flere gode råd... fordi av oss som har mann som er ute og reiser i nordsjøen eller noen annen plass så e det veldig godt å bruke elektrisk tannbørste... noen som har prøvd? er bare kjempegodt, er du litt for følsom sår eller noe, ta på litt vaselin... helt fantastiskt.. ja, det går hver gang, kan anbefales(selv om mannen er hjemme også) hi,hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...