Gå til innhold

Noen fra Trondheim og rundt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om det var mange fra Trondheim her inne?

Bor selv i Trondheim sammen med sambo på 23. Selv er jeg 21.

Begge ett år mer når babyen kommer:)

Vi har termin 22. Juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!

Jeg har foreløpig termin 18 juni. Er 25 år, på vei med andremann. Bor på Melhus, men kommer fra og jobber i Trondheim!

Skrevet

Hei!

Bur i Trondheim. Er 27.

Termin 13. juni:)

Skrevet

Bor litt nord for Trondheim jeg da. ER 29 og har termin 3. juni:)

Skrevet

Stjørdal/Tydal her :-D venter min første.

Skrevet

Er 20 år

termin 21.juni fra Trondheim

Skrevet

heia bor i klæbu vi :-) venter vår første reke. er 23 jeg og pulver padder er det beste i verden fortia ;-)

Skrevet

Hei

Her er flere fra Trondheim.

Jeg er 25 år og går med andremann.

Jeg har termin 1 juni.

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Buvika. Er 26 år og samboer som er 34. Vi har en sønn på 2år og venter nr. to 30. juni.

Skrevet

bor noen mil nord for trondheim jeg, er 29 og mamma til jente på 3 og har termin 6 juni..

Skrevet

Heisann

Er fra Trondheim jeg og :)

24.år og bor på Nardo. Venter kanskje en liten jente ( var ikke helt sikker på UL )! Termin 5. juni

Skrevet

Jeg er også i Trondheim. Bor på Byåsen sammen med min kjære. Vi har termin 22.juni og er da fylt 27år og 31år :) Er spendt på vårt første lille knøtt :)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært inne på mai-klubben, helt til jeg nettopp fikk ny termin. Så jeg hopper litt i mellom;) Det har seg slik at jeg ikke er enig med ny termin;)

Men jeg bor på Fosen, venter en liten prinsesse 2.juni. Eller rundt deromkring :-D er selv 22 og min kjære 24. Kjøpt oss et gammelt småbruk der vi driver å pusser opp hele huset (skal ikke drive gård nei!) Jeg er hjelpepleier og min kjære driver butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...