Gå til innhold

Sover ikke om natta, bivirkning av sprayen??

Anbefalte innlegg

Hei!

Her kommer en søvnløs babysyk med enda et sps. Jeg sover ikke om natten for tiden. Jeg sovner når jeg legger meg, men våkner lys våken midt på natten, gjerne 01 eller 03 og så ligger jeg og vrir meg i senga helt til morgenen. Kan det være bivirkning av sprayen?? Nå skal det sies at jeg går 3 delt turnus og gikk av nattevakt torsdag. Etter det har alt vært tull. Men beg på sprayen onsdag da, så det kan like gjerne være den.Men er så fortvila nå. Har sluttet å drikke kaffe på kvelden, trener, presser meg tidl opp for å få en lang natts søvn neste natt, men det er like galt fordiom.

Klarte ikke gå på jobb idag, da jeg ikke sov noe etter kl 01. Er jo helt vrak. har ikke lyst å sykemld meg heller for dette. noen som har opplevd det samme???

Klem

Fortsetter under...

Hei,

har det akkurat likt deg- bare med sprøytene. Det gikk greit med sprayen, men etter sprøytene er det helt slutt på en god natts søvn. Jeg vet ikke om det er bivirkning eller bare pkykisk, eller en kombinasjon. Men det er jo litt kjedelig da. Vi får krysse fingrene for at det går over.

God klem.

Jeg og har det sånn av sprøytene!vet ikke om det er en bivirkning. Tror problemet mitt er at jeg har så mange tanker, og ligger hele tiden å tenker på alt som skal skje, hva som kan gå glat, hva om jeg blir gravid...så mange spørsmål...det tar litt på dette her kjenner jeg:)

Men hva gjør man ikke for å få en baby..tenk på hvordan det da blir med nattesøvnen..hehe..:)

Håper et ordner seg dette her:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...