Gå til innhold

har jeg hatt MA eller SA og hva har egentlig skjedd??

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på gyn på fredag..og da fant de ut at fosteret ikke hadde utviklet seg. Så fikk jeg med meg hjem en stikkpille for å aborterte. Tok denne på fredagskvelden og hadde det man kan kalle en jævlig natt.

Skal tilbake om 9 dager for å se om jeg skal ha utskrapning..

Lykke til alle dere som er gravide eller prøver!! =)

klem

Fortsetter under...

Hei!

Først av alt, jeg føler med deg! Det å miste en liten spire er vanskelig! Det å måtte gjøre det hjemme er grusomt, spør du meg!!!

Hvor langt var du på vei?

Har selv mistet flere ganger. Når fosteret dør i magen, uten at kroppen støter det ut har du hatt en Missed abortion- MA.

Håper du får hjelp og støtte av noen rundt deg i denne perioden - det kan du trenge. Hvis ikke, er det mange her inne, som har vært gjennom det samme som deg - og som forstår de tankene du har - og får i tiden fremover. Ikke vær redd for å bruke oss! Vi har alle fått hjelp her inne - og er klare for å hjelpe andre som trenger det.

Lykke til:-))

Hei! Og tusen takk for svaret!! Jeg var 11 uker på vei..Men fosteret hadde ikke kommet så langt. Fikk veldig lite svar hos gyn legen på sykehuset..Så har mange spørsmål.

Vet du hvor lenge det er normalt å ha kraftige blødninger etter å ha tatt en stikkpille (for å abortere) ? Idag er det 4 dager siden..og blødde store klumper i stad..På str med en mandarin ca..Er så lei av å blø.. =(

Jeg har heldigvis mange rundt meg..og det går bedre for hver dag!! Kjempe trist å høre at du har mistet flere ganger.. jeg føler med deg. Det er en veldig tøff prossess å gå igjennom..Unner ingen det!!

Ønsker deg KJEMPE lykke til!!

klem

• 2 uker senere...

Hei, jeg mistet også i 11uke, men har blitt gravid igjen nå, skulle hatt termin i april 07, men har nå aug 07.

Jeg blødde i 2 uker, hadde utskrapning, og blødde deretter en uke til.

Håper dere blir gravid igjen snart da ! Lykke til.

GRATULERER!! Så koselig..skal krysse fingrene for deg =)

Jeg slapp utskrapning..for alt var kommet ut. Og nå har blødningene gitt seg. Spotter litt av og til. Så nå venter jeg bare på en ny TR så vi kan begynne igjen. Men må innrømme at skrekken har satt seg litt etter MA`en..Er redd det skal skje igjen. Men det er jo dumt å tenke sånn også.. Kjempe lykke til med svangerskapet..Og en riktig god jul!

• 2 uker senere...

Hei "annasverden" hvis du leser dette.

jeg har akkurat opplevd akkurat det samme som deg. Var til ultralyd og utskrapning i går og det var intet tegn til foster. Var i uke 11. Så trist og leit. Vi får håpe og tro at det er vår tur neste gang og at det ikke er lenge til.

Trøsteklem til oss begge *s*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...