jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Denne skal lages på mm eller mme. Tulla kan ikke fordra denne grøten, smaker helt jævli laget på Nan i alle fall, måtte bare smake. Noen som vet om denne kan lages på vann?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hmm.. Jeg ville ikke gjort det da det står at den skal blandes meg mm/mme.. Prøve risgrøten kanskje? Eller så kan du jo ta en skje fruktpure oppi.
SuperGlad Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Snuppa mi begynnte plutselig å NEKTE å spise den grøten, moset en halv banan å hadde oppi , å da gikk maten rett ned. Minsket hver dag på bananen helt til hun bare spiste grøten.
2prinsesserogbim Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 mi litle tulle likte heller ikkje den grøten. ho spytta den ut igjen, så eg kjøpte et middagsglas med potetstappe og grønsaker, denne elsker ho. klarte ikkje å tvinge i ho nåke som ho ikkje liker.
CrazyCat Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Gutten min ville heller ikke ha den grøten. Byttet til risgrøt. Nå går det mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 maisgrøten fra nestle i sverige kan blandes med vann. hvis du skal dit en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå