Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Ja, endelig!! Takk takk ;) skal tusle inn og se på bildene dine.. Eneste som bekymrer meg er det jævla arret på magen... :s

Skrevet

Magen var skikkelig søt!!! ;) Det er sååå sykt å tenk på at på onsdag er jeg allerede 4 mnder på vei!!! syns ikke det er lenge siden jeg var 6+1 liksom.. hehehe

Skrevet

men du er ikke 4mnd til onsdagen..jeg er 4 mnd til onsdagen og jeg har termin 22 mai..unnskuled for å ødlegge gleden..hehe..takk..

Skrevet

Er 16 uker på onsdag... Eller.. det blir jo 15+0 da.. Såvidt jeg vet er det 4 uker i en måned?? eller har jeg fortsatt ikke fått med meg regnemåten?? Hehehe.. Har uansett 179 LANGE dager igjen..

Skrevet

en mnd er fra dato til dato...er 4,3 uker i en mnd..så jeg regner fra siste mens..alså 13 aug og er da 4mnd på onsdag..

Skrevet

snodig..... jaja.. da er jeg vel ikke 4 mnder før 30.12 jeg da.

Skrevet

nei,dessverre...hehe,,,men du kan jo spørre legen om det samme..så kan du få et sikkert svar da=)

Skrevet

Hehe... Neida, regner med du har rett... Hehe.. ER i allefall i uke 16 på onsdag :D Jippi ;D

Skrevet

så fine mager dere har:) Min er så diger, så jeg tør ikke å legge den ut her jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...