Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 har en baby på 7 mnd..og har ikkedrukket siden før eg ble gravid... føles som det bare er meg.. datteren min tar ikke flaske..og spiser nesten ikke fast føde...men er glad til..har ikke hatt behov for det enda..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Nei, lillegutt er strax 9mndr og jeg har heller ikke vært ute og drukket, jeg drikker ikke alkohol da Men syntes ikke det er rart du ikke har behov for det, vi er forskjellig og man skal ha overskudd til å ta vare på babyen også. Jeg koser meg masse hjemme med lille H. Mannen her som maser om barnevakt, noe jeg ikke har behov for enda, storesøster er gjerne på besøk noen helger og det er som fri med bare ett barn her Men sist da jeg hadde fått jenta mi så hadde jeg behov for å gå ut og sånn ganske tidlig, er kanskje mer moden nå... Var 18år da jeg fikk henne...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Neida, frøkna er 5 mnd og jeg har ingen behov for å gå ut å drikke. Ikke gidder jeg dette med flaske heller.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Neida, du er ikke den eneste:) Samme her:) Vesla her er 4 mnd gammel, har egentlig ikke hatt behov for det, heller.. Vil heller nyte permisjonen min med henne.
mina_ *3prinser* Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Neida, du er ikke den eneste! Og ikke jeg heller ser jeg...selv om det føles sånn i blant Har to tette så har ikke drukket siden jeg ble gravid for 2ogethalvt år siden....lenge gitt... Har ikke behov for å drikke, men kanskje for å lufte meg uten barn som sitter fast på kroppen et par timer*smiler* Min tar heller ikke flaske...
*Kleopatra Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Nope, det har ikke jeg heller, og gutten min er 8,5mnd. Men grunnen til det er at venninnene mine har flytta, så har heller ingen å dra på fest med.
så var vi 4 Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Har kun vært på kino uten Martin. har ikke noe behov for å drikke nå uansett. Rus nok å smaske på den deilige gutten min
Blomman Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 drikker ikke i det hele tatt jeg - ikke alkohol i allefall hehe. Har ikke drukket siden 1997!
puffy Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har heller ikke drukket siden før jeg fant ut at jeg var gravid. Jenta mi er 7,5 mnd. Jeg har heller ikke følt behov for å drikke noe særlig. Ikke ut på byen i alle fall. Har kun hatt barnevakt en gang, å da i bare to timer. Drakk ikke for jeg måtte være kjørbar hvis barnevakt ringte.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 bra å høre at jeg ikke er den eneste. jeg går jo selvfølgelig ut uten henne av og til da... f.eks på shopping, besøk til venner osv... men er vekke kanskje 3-4 timer..føler ikek for å være vekke fra henne lenger jeg.. det er veldig mange som har lyst å passe henne heletiden...men har hatt barnepass til henne to ganger.. mamma og søsteren min passet henne engang jeg og sambo var ute å spiste..da puppet jeg henne full før jeg gikk... og vi var borte 2-3 timer eller noe...det var midt på dagen..og hun koste seg masse... andre gangen skulle vi handle like ved svigerfar..så da passet han henne i ca en time..men hun sov når vi leverte henne og sov når vi hentet henne..så de syns det var kjedelig...hehe... skjønner ikke helt hvorfor det er så stas å passe henne... er vel samme om vi er der med henne liksom.. de får jo holde og dille og dulle med henne da og... HI
Mathoka Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har vært ute en gang og drakk litt...men det ga ingen mersmak!!! Kjedet meg, gadd ikke drikke så mye fordi jeg visste jeg skulle tidlig opp dagen etter med lillegutt og i tillegg var jeg dårlig dagen etter...så det frister ikke å gjøre det igjen nei =)
Jerry 82 Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Kun vært ute å tatt et glass rødvin, da har pappan passet. Har kun hatt barnevakt for å handle, gå til frisør, tannlege, osv..Jeg har ikke ammet på flere måneder, så det er ikke noe som hindrer meg, men koser oss hjemme når småen har lagt seg Kan ikke si at det er noe stort savn denne festingen, får se om det blir en liten tur i julen! Er jo kjekt å være sosial med venner da, syns bare at det er vanskelig å være borte fra gutten! skikkelig hønemor her
Chatzy Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 jeg har heller ikke festa sida før jeg ble gravid.. Tassen er 6,5mndr Har liksom aldri blitt noe av.. ikke har jeg hatt lyst til å dra fra min lille tass heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå