Gå til innhold

Litt av en dag igår!

Anbefalte innlegg

Hei, må bare fortelle om igår kveld... jeg var 5+5 igår og sang konsert med koret..samboeren min var og hørte på, han hadde tatt på seg svart dress med veldig fin hvit skjorte i og vi hadde masse øyekontakt under konserten...det var veldig kos:) Etter konserten så plaskregnet det og det var vind og regn til alle kanter... i Stavanger dette her.. vi gikk bak domkirken ned til Breiavannparken..det er det en paviljong og fra trærne rett bortforbi henger det masse røde lyshjerter. Veldig fint. Akkurat der i uværet stoppet samboeren min meg og tok fram en ring fra innerlommen på jakken og spurte om jeg ville ha den og om han skulle gå ned på kne? eg sa ja, gå ned på kne du:D så han gikk ned på kne og spurte "Vil du gifte deg med meg?" ..jeg svarte selvfølgelig "JA!". Det var rørende..det trillet tårer seinere på kvelden..hehe.. kan vel ikke skylde alt på hormoner:p

Dessuten var det stilig at jeg var 5+5 igår for 10 er nemlig yndlingstallet til forloveden min:) forresten første barnet vårt også. Lurer på hvor lenge etter fødselen vi burde vente med å gifte oss (vet jo ikke hvor mye jeg legger på meg og hvor lang tid det tar å få av,og ikke minst hvordan babyen vår er!)... hehe.. mye å tenke på for tiden og jeg som har siste eksamen før jul nå på onsdag....

klemmer til alle :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7420397-litt-av-en-dag-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅåååh, for en kjempekoselig historie!!!!! Kjempesøtt!!!! Tenker du er i lykkerus i dag da.. Samboeren og jeg hadde planer om å gifte oss i august men siden jeg nå har termin to uker før blir det nok utsatt en stund (vet ikke hvor lenge). Tar nok mer enn to uker å komme i form + stress med planlegging + man kan jo gå over tiden....

Du, hvilket kor syner du i da? Jeg kunne godt tenkt meg å begynne i kor, og bor også i Stavanger. Er det et veldig profesjonelt kor?

Hehe ja det var jo det da... men tenkte kanskje på oktober eller november? for er det egentlig "kjekkere" å gifte seg om sommeren?

går i kor i domkirken. Se her : http://www.domkirken-musikk.no/

:) hvor gammel er du da? jeg er 23, blir 24 i april og samboeren min blir 30 i juni 07 ;) vi forlovet oss på halvtårsdagen hans..lett for han å huske da. Hehe:)

Jeg er 32 og vi venter vaar foerste. Spennende!

Ja, enig med deg i at et hoest/vinterbryllup kan vaere like fint. Men vi faar mange gjester fra utlandet saa vil gjerne vise fram Norges beste side... og det er ikke akkurat saann som vaeret har vaert i det siste..! Saa muligens vi utsetter det nesten et aar. :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...